Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:millainen semmonen unihalvaus on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:millainen semmonen unihalvaus on?
Pää toimii, ajatukset on ihan "kirkkaat", mutta kroppa ei pelaa ollenkaan. Ääntä ei lähde vaikka yrittäisi huutaa. Tämä minun kokemus, osalla unihalvaukseen liittyy erilaisia aistiharhoja. Mulla tullut nämä kokemukset silloin, kun olen ollut TODELLA yliväsynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä muistan mä olen nähnyt kuva joku on lähettänyt tänne,missä seiso (valkoinen vainaja):x kuvassa muistakseni oli lapsia ja se oli vanhassa talossa,muistan sen vieläkin kuinka säikähdin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä muistan mä olen nähnyt kuva joku on lähettänyt tänne,missä seiso (valkoinen vainaja):x kuvassa muistakseni oli lapsia ja se oli vanhassa talossa,muistan sen vieläkin kuinka säikähdin :ashamed:
Muistako joku se kuva?Oli ainakin samasta aihe myös? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ummikko:Enneunia, taulujen/tavaroiden tippumista, tunne että ei ole yksin. Hautausmaalla tapahtui kerran jotain, mistä okeasti meinas paskat tulla housuihin ja en ikinä sitä unohda. Ei sinällänsä pelottavaa, mutta hyvin hyvin outoa, etenkin kun on enenkin tälläsiä juttuja ollut/nähnyt.
muakin kiinosta :|Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Alkuperäinen kirjoittaja Ummikko:Enneunia, taulujen/tavaroiden tippumista, tunne että ei ole yksin. Hautausmaalla tapahtui kerran jotain, mistä okeasti meinas paskat tulla housuihin ja en ikinä sitä unohda. Ei sinällänsä pelottavaa, mutta hyvin hyvin outoa, etenkin kun on enenkin tälläsiä juttuja ollut/nähnyt.
Kerro, kerro, mitä siellä tapahtui? Siitä tuli yksi oma hautausmaa-juttukin mieleen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kannata uskoo kaikkee mitä täällä kirjoitetaan...