M
mamman yllätys
Vieras
Siis aikasemmin kävin pojan 3v. kanssa puistossa ja pojalla oli ns. kakkoshaalari eli Cirafia päällä ja Kuomat. Mammat Ticket-lapsineen vilkuili kulmiensa alta meitä, mutta eivät tullee luokse puhumaan mitään. Keskenään rupattelivat ja naureskelivat. Ihan kuin olisivat nauraneet meille! >:/ Nyt tänään käytiin uudestaan puistossa ja kaks mammaa tuli heti meidän luo! Ne oli ne samat naurumammat, jotka aiemmin nauroi meille. Pojalla oli tänään Ticket ja oliskohan se syy, että sen takia tulivat meidän luo. Pojal oli jalassa Kavatin kengät. On niin lämpimät ilmatkin jo. Ticket oli muuten jo välikautta. Niin nää mammat tuli juttelemaan. Kysy meidän nimiä ja mähän kerroin. Sit alkoivat puhumaan, että onpas teidän pojalla nätti haalari. "Eikös tuo ole Ticketin uutuus välikautta?" , toinen nainen sanoi. Mä kerroin ummet ja lammet, kuinka metsästin tätä Ticketiä.
Eli on sillä haalarilla väliä! Nyt mä oon puiston mammojen keskuudessa hyvissä piireissä. En tosin itse aio katsoa Ciraf-mammoja kieroon kuten nämä kaks mammaa. 
Tällainen haalari pojallani oli tänään:
Tällainen haalari pojallani oli tänään: