Puin lapseni Ticketiin ja heti päästiin puiston kovimpiin piireihin!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamman yllätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kyllä ikinä ostais Hennesiltä mitään kaupunkivaatteita...

Ei Hennesiltä ainakaan mitään hienosteluvaatteita saa. Junttia Hello Kittyä kylläkin.

provo tai ei niin meille kävi vastaavanlainen tapaus.
Kävin perhekerhossa, koetin tutustua ja jutella aktiivisesti äitien kanssa, kaikki pii tiukasti omasta kuppikunnastaan kiinne.
Muutaman kerran pari äitiä jutteli minulle ja kas kummaa joka kerta tuli puheeksi se missä te asutte,eli uteli minulta missä asuimme.
Ja kun vastaus oli vauokralla kerrostalossa loppui näidenkin mammojen mielenkiinto.
Huvittavinta kun sitten ostimme erään kyseisen mamman melkein naapurista kodin, alkoi kaikki olemaan kaveriani.
"kertaa tuon jälkeen vielä kävin siinä kerhossa mutta valitettavasti minua ei noin pinnallisten ihmiten seura voinut kiinnostaa :(

missä te ihmiset asutte tai elätte jos elämä on kiinni noin pienistä asioista HUH HUH

... juupa juu. Jos tää on totta niin taas kerran sanon vaan että olen onnellinen kun mun elämässä sentäs tapahtuu jotain eikä tartte aikaa kuluttaa tamineiden tuijottamiseen.

kyllä meidänkin puistossa oikeasti suurin osa mammoista puhuu jatkuvasti jostain haalareista/pipoista ym. mistä milloinkin. siis oikeasti ketä kiinnostaa.. ei ainakaan tällaista 25v äitiä jolla on muutakin elämää. enpä sit juuri ikinä jaksa jutella heidän kanssaan kun eivät jauha mistään muusta kun lastentarvikkeista.

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25813797:
missä te ihmiset asutte tai elätte jos elämä on kiinni noin pienistä asioista HUH HUH

Tilipa kauhea määrä kirjoitusvirheitäkin ensimmäiseen viestiini :D Ei pidä syödä samaan aikaan ;) :D
Mutta ihan kaupungissa asutaan, Lahdessa. joten ei siis missään pienessä kylässä jossa olisi vain ne kaksi vuokrataloa.
Kai täällä sitten ollaan niin sisäänpäin kääntyneitä juntteja.

Mä kävin vauva-aikaan lapsen kanssa muskarissa, jossa kävi yksi äiti, jonka lapsella olivat aina aika eriparivaatteet ja selkeästi kirpparilta keräiltyä tai kavereilta saatuja vanhoja. (Hän istui yleensä vastapäätä ja lapsensa oli harvinaisen iloinen, joten tuli kiinnitettyä huomiota.) Eikä äitikään ihan hienoimmillaan ollut. Myöhemmin törmättiin puistossa ja matkalla kotiin kävi ilmi, että asuivat sellaisessa 70-luvun kerrostalokolmiossa. Joskus sitten kun oltiin vähän tutustuttu tuli puhetta töihin menosta ja kävi ilmi, että hän on lääkäri, miehensä ilmeisesti myös vastaavissa töissä.

Eipä tehdä johtopäätöksiä ulkoasun ja asumispaikan perusteella. Meillä päin ei kyllä tunnuta tekevänkään, alueella asuu aika paljon opiskelijoita, joten moni niistä "köyhis-kirppari-mammoista" on aika korkeastikoulutettuja.

Pitäisikö tässä nauraa vai itkeä? T2H:lla pääsee piireihin... millaisiin piireihin? Blondien kokoontumisajoihin? Ostetaan viimeisllä rahoilla tai lapsen mummi uhraa eläkkeensä loput haalariin? Voi tuota onnen roisketta.

Itse olen DI enkä millään tunnista tuttavapiiristäni moista käytöstä. Haalareita löytyy joka lähtöön, eikä kukaan äideistä saa erityistä hurmosta vaatteiden merkeistä.

Kävin perhekerhossa, koetin tutustua ja jutella aktiivisesti äitien kanssa, kaikki pii tiukasti omasta kuppikunnastaan kiinne.
Muutaman kerran pari äitiä jutteli minulle ja kas kummaa joka kerta tuli puheeksi se missä te asutte,eli uteli minulta missä asuimme.
Ja kun vastaus oli vauokralla kerrostalossa loppui näidenkin mammojen mielenkiinto.
Huvittavinta kun sitten ostimme erään kyseisen mamman melkein naapurista kodin, alkoi kaikki olemaan kaveriani.
"kertaa tuon jälkeen vielä kävin siinä kerhossa mutta valitettavasti minua ei noin pinnallisten ihmiten seura voinut kiinnostaa :(

Tämä on niin tuttua jo töistäkin. Eräs rikas naikkonen töistä tiedusteli aina kaikilta missäs asutte jne. ja jos sai selville, että oli rikkaita niin äkkiä kaveriksi. No itse asuin vuokralla, mutta oli mulla rahaa, mutta sehän ei kuulu muille. No eipä ollut minun frendi sitten ja pidinkin hänellä tahallaan yllä tätä harhaa, että olen surkea köyhälistön edustaja. Ei huvittanut tuntea hänenlaistaan joka valitsee kaverinsa ja ukkonsa rahan vuoksi(ukosta tuli muuten ero kun naikkonen jäi kiinni pettämisestä, oli yhdessä vain sen vuoksi kun mies oli niin rikas-oma elintaso kärsi hällä erosta ja maailma kaatu kun rahoittaja lähti, mutta valitettavasti pappa betalar sen jälkeen, ja kyse yli 40-vuotiaasta).

Mitäköhän ne "puiston kovimmat piirit" ihan käytännössä ovat?

Itselleni tulee ensimmäisenä mieleen puistonarkit. :D

Cirafilla on muuten paljon nätimpiä ulkovaatteita nyt kevääksi kuin Ticketillä, harmi vain, että niissä ei taida olla vedenkestoa. Aivan ihana se vaaleanpunainen vauvahaalari ruskeilla palloilla.

Jaa...kyllä mä vaan pukisin sen Ciraf- haalarin lapselleni, ja puenkin :). Provoa tai ei, niin totta varmaan toinen puoli...mutta voi surkeus niitä menetettyjen kaverituttavuuksien määrää, jotka mitätöidään vaatemerkkeihin tuijottamalla....:headwall:....

Mä olen just samanlainen. Jos pitää valita, tutustunko paremmin johonkuhun joka asuu kahden talon päässä vai johonkuhun, joka asuu 15 kilometrin ja kahden bussivaihdon päässä, teen kyllä tuttavuutta mieluummin sen naapurissa asuvan kanssa. Ja tässä ympärillä nyt sattuu olemaan mukavia pientaloja.

Sinänsä minulle on ihan sama, asuuko kaveri vuokralla vai omistaako sen asunnon. Eivätkä haalarit voisi vähempää kiinnostaa.

Odotan ensimmäistä lastani ja luena puoliksi kauhulla näitä juttuja! Puoliksi siksi, ettäen jaksa uskoa että minusta koskaan tulisi äitiä jolle elämän koko sisältö on se millainen haalari muksulla (tai jonkun muun muksulla ) on päällä. Kauhuissani siksi, että odotetaanko minunkin jossain puistossa oikeasti alkavan kaveeraamaan tuollaisten ihmisten kanssa...

[QUOTE="pieras";25814368]Odotan ensimmäistä lastani ja luena puoliksi kauhulla näitä juttuja! Puoliksi siksi, ettäen jaksa uskoa että minusta koskaan tulisi äitiä jolle elämän koko sisältö on se millainen haalari muksulla (tai jonkun muun muksulla ) on päällä. Kauhuissani siksi, että odotetaanko minunkin jossain puistossa oikeasti alkavan kaveeraamaan tuollaisten ihmisten kanssa...[/QUOTE]

Ollos huoleton... en ole oikeassa elämässä törmännyt 2+ asenteisiin :D

Mä olen just samanlainen. Jos pitää valita, tutustunko paremmin johonkuhun joka asuu kahden talon päässä vai johonkuhun, joka asuu 15 kilometrin ja kahden bussivaihdon päässä, teen kyllä tuttavuutta mieluummin sen naapurissa asuvan kanssa. Ja tässä ympärillä nyt sattuu olemaan mukavia pientaloja.

Sinänsä minulle on ihan sama, asuuko kaveri vuokralla vai omistaako sen asunnon. Eivätkä haalarit voisi vähempää kiinnostaa.

Kyse oli nyt ihan tässä kilometrin sisällä tapahtuvassa muutossa joten ei todellakaan ollut mitään bussivaihtoja ym tuossa syynä.

vain Porvoon leikkipuistossa on Ticket-mammoja. ja aattele ap, sillon kun mun esikoinen oli pieni niin porvoon puistoissa oli reimatec-mammoja ja ne naureskeli kaikille joiden lapsilla ei ollu reimateccia päällä. Tickettikin tulee olemaan out jonain päivänä ja uskon että se on aika pian. Mä yritän aina olla aikaani edellä joten ostin lapsille Wheatin ulkovaatteita koska ne tulee olemaan Ticketin jälkeen in :D

Voi ei, mulle tuli ihan mieleen se yks ketju "päästäisitkö lapsesi leikkimään kerrostalossa asuvien luokse?" Voi, että jos on oikeesti tuollasia ihmisiä.

Yhteistyössä