Puin lapseni Ticketiin ja heti päästiin puiston kovimpiin piireihin!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamman yllätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tää on huijausta, koska ap:ee ei voinut vastata että missä päin helsinkiä olivat! taitaa ap:ee vaan haaveilla ticketistä, kun ei ole varaa siihen! ja sitä paitsi se on ihan sama minkä merkkinen se lapsen puku on kunhan on hyvä olla! itse tykkään käyttää reiman vaatteita! paljon kivempia kuin ticketin tähti ja pallo kuosit

[QUOTE="pieras";25814368]Odotan ensimmäistä lastani ja luena puoliksi kauhulla näitä juttuja! Puoliksi siksi, ettäen jaksa uskoa että minusta koskaan tulisi äitiä jolle elämän koko sisältö on se millainen haalari muksulla (tai jonkun muun muksulla ) on päällä. Kauhuissani siksi, että odotetaanko minunkin jossain puistossa oikeasti alkavan kaveeraamaan tuollaisten ihmisten kanssa...[/QUOTE]

Älä sure,ei sellaista puistokaveerausta tarvitse harrastaa lainkaan. Itse olen sitä menestyksekkäästi vältellyt jo 8 vuoden ajan :)

• Tykkää
Reactions: Eedla
Tää on taas se sama tyyppi joka yrittää mustamaalata sekä tickettiä että ticketin käyttäjiä.
keksippäs jo jotain uutta!

En ymmärrä miksi Ticketistä pitää yrittää antaa sellainen kuva, ettei kukaan kohta haluaisi laittaa lapselleen kyseistä vaatetta? Mitä on elämässä mennyt sekaisin, että pitää jaksaa mustamaalata jotain VAATEMERKKIÄ? Huh huh. Ei ole kaikki muumit laaksossa tällä kirjoittajalla.

Älä sure,ei sellaista puistokaveerausta tarvitse harrastaa lainkaan. Itse olen sitä menestyksekkäästi vältellyt jo 8 vuoden ajan :)

Sama täällä :D siis kyllä me käydään puistossa mutta ei koskaan tyypillisinä ulkoiluaikoina esim aamupäivällä. useimmiten siellä ei oo ketään toisia kun mennään ja jos onkin niin mä en kaveeraa niiden kanssa.

[QUOTE="just";25818401]Tää on taas se sama tyyppi joka yrittää mustamaalata sekä tickettiä että ticketin käyttäjiä.
keksippäs jo jotain uutta!

En ymmärrä miksi Ticketistä pitää yrittää antaa sellainen kuva, ettei kukaan kohta haluaisi laittaa lapselleen kyseistä vaatetta? Mitä on elämässä mennyt sekaisin, että pitää jaksaa mustamaalata jotain VAATEMERKKIÄ? Huh huh. Ei ole kaikki muumit laaksossa tällä kirjoittajalla.[/QUOTE]

Mä en tiiä miten vanha äiti sää oot mutta kun mun esikoinen oli pieni (se on nyt 7v joten laske siitä) niin tää palsta oli täynnä vastaavia aloituksia koskien reimatec-mammaa. reimatecista jaksettiin keskustella huru mykke ja tietenkin sitä piti myös arvostella ja varsinkin niitä äitejä jotka ostaa reimateccia kun ne on niin leuhkia pintaliitäjiä ettei tosikaan. Miksei kukaan nykyään enää kiihdy reimatecista ja tee aloituksia siitä? :whistle:

Tulee aika, ja se on varmasti pian, kun ketään ei vois vähempää kiinnostaa Ticket-mammat vaan mielenkiinto siirtyy johonki toiseen merkkiin :D

kyllä meidänkin puistossa oikeasti suurin osa mammoista puhuu jatkuvasti jostain haalareista/pipoista ym. mistä milloinkin. siis oikeasti ketä kiinnostaa.. ei ainakaan tällaista 25v äitiä jolla on muutakin elämää. enpä sit juuri ikinä jaksa jutella heidän kanssaan kun eivät jauha mistään muusta kun lastentarvikkeista.

Ymmärrän ettei kaikkia pienten lasten äitejä voi kiinnostaa lastenvaateet ja -tarvikkeet. Mä en taas tykkää puhua kovin henkilökohtaisia asioita puisto- ja kerhotutuille. Lastenvaattehölinä on mulle sopivaa kevyttä jutustelua. Onhan niitä muitakin puheenaiheita, mut lähinnä nuo nyt tulee mieleen kun ollaan pikkulasten kanssa liikenteessä.

Siis ou nou, nyt vasta tajusin että meidän tytöllähän on mummon ostama ticketin kurapuku. Ei vaan ole suostunut pitämään sitä kun on kuulemma niin ruma. Mitähän minä nyt teen kun se alkaa olla jo vähän pienikin. Saisikohan sen vielä sille ruhjottua päälle niin ei tarvitse surra menetettyä mahdollisuutta päästä piireihin :)

Mulla ei ole vielä lapsia, niin oonko tyhmä jos en tajua että miksi pitäis päästä johonkin piireihin tai mihin ihmeen piireihin..? Onhan se kiva kun on paikkoja ja tapahtumia mihin voidaan lasten kanssa mennä. Viettämään aikaa perheellä ja varmasti lapsellekkin kiva päästä leikkimään omanikäisien kanssa. Mutta jos sellasiin mennää vaan vertailemaan kuka ostaa parhaimmat vaatteet yms niin en kyllä ite jaksais edes vaivautua. :) Ja miks ylinpäätänsä pitää ostaa jotain kalliita merkkivaatteita pienelle immeiselle, joka kasvaa nii nopeesti että jää pian pieneksi. Ite ainakin ostaisin sitten kun vaatteita voi käyttää vuosia. EN kyllä tarkottanu että tuleville lapsilleni jotain rähjäsiä kulttuja ostaisin, mutta varmaa joku tajus mitä yritin ajaa takaa.

Yhteistyössä