Pukemisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hanna

Vieras
Mitäs te puette vauvalle vaunuun päälle näillä 20 asteen keleillä? Itse olen pukenut pitkähihaisen bodyn, housut ja välikausihaalarin. Onko liikaa vai sopivasti? Edellisestä niin kauan aikaa, että olen ihan hukassa näitten pukemisten kanssa...

minä laitoin just vauvelin (n.8kk) päikkäreille vaunuun ja vaatetta oli pitkähihainen body ja sukat. Vaunussa on pehmukkeena äippäpakkauksen makuupussi. Saa siitä sitten tarvittaessa jaloille peittoa.

No kyllä kuulostaa aika ylipukemiselta. 20 astetta ja haalari vielä vaunuissa... Mitäs jos ottaisit jotain sellaista, jota on helpompi vähentää. Vaikka collaritakin paidan ja housujen lisäksi, jos kovin viileätä varjossa.

Siis on liikaa? Kyseessä siis sellainen vuoreton haalari. Jotenkin koen ettei se ole sen enempää kun olisi bodyn päällä gollaripuku.. Aina kun kelit yllättäen vaihtuu, olen ihan pulassa miten puetaan...

Jos vain vaunuissa, niin on liikaa. Jos tiedät, että välillä joudut nostamaan vaikka tissille tai kantamaan muuten, niin sitten saa olla ainakin täällä Pirkanmaalla jo vähän enemmän kuin trikoinen body& pöksyt. Aikamoinen tuuli täällä ainakin, ei ole niin lämmintä kuin mittarista katsomalla voisi kuvitella.

Yhteistyössä