N
"naminami"
Vieras
Tyttö 4 kk sai kunnon rintaraivarit ja raivosi äsken melkein 2 tuntia putkeen! Kokeilin eri imetysasentoja, rinnan ravistelua (pitäis kuulemma jouduttaa herumista), tuttia, hyssytystä, röyhtäyttämistä, laulamista, kantamista, heijaamista, kasvoihin puhaltamista, pepun taputtelua, jalkakyykkyjä, rinnat paljaana odottamista, juoksentelemista vauva sylissä ympäri asuntoa ja liikkuessa imettämistä. Maitoa tuli kun rinnasta vähän puristi, joten näytti että tyttöä ei vaan kiinnostanut imeä. Mistään "poppaskonsteista" ei ollut apua, laulaminen ja jalkakyykyt vauva sylissä auttoi vaan niin kauan kun sitä jaksoi tehdä. Aina kun lopetin ja laitoin vauvan vaakatasoon tai yritin tarjota rintaa, alkoi järkyttävä parkuminen. Ja kyllä, pysyin itse koko ajan rauhallisena kuin viilipytty. Kahden tunnin jälkeen, kun toinenkin lapsi alkoi vaatia huomiota, luovutin ja annoin pullosta maitoa. Tuollaista raivaria ei ole vielä aiemmin tullut, pientä kitinää joka on mennyt rinnan sinnikkäällä tarjoamisella ohi. Onkohan tämä nyt imetyksen lopun alkua...? :´(
Ekan lapsen kanssa imetystä kesti 2 kk ja oon nyt tän tokan kanssa ollu NIIN onnellinen kun imetys on menny hyvin. Tyttö on alusta asti syöny hyvin hyvällä otteella ja on luonteeltaankin sellainen aurinko, hymyilee lähes aina. Lisämaitoo on tarvinnu vaan noin 1-2 dl keskimäärin joka toinen päivä.
Onko muut antaneet rintaraivarivauvoille pullosta maitoa että raivari menee ohi? Minkälaisin seurauksin? Muita vinkkejä raivarin taltuttamiseen kuin yllä mainitut konstit?
Ekan lapsen kanssa imetystä kesti 2 kk ja oon nyt tän tokan kanssa ollu NIIN onnellinen kun imetys on menny hyvin. Tyttö on alusta asti syöny hyvin hyvällä otteella ja on luonteeltaankin sellainen aurinko, hymyilee lähes aina. Lisämaitoo on tarvinnu vaan noin 1-2 dl keskimäärin joka toinen päivä.
Onko muut antaneet rintaraivarivauvoille pullosta maitoa että raivari menee ohi? Minkälaisin seurauksin? Muita vinkkejä raivarin taltuttamiseen kuin yllä mainitut konstit?