Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häh?Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2005 klo 22:05 tanja kirjoitti:on täällä liian raakaaja negatiivistä porukkaaa
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 09:43 tanja kirjoitti:että te nimestä pelkästä sellasesta tulee sanomista, VOI APUA. sehän on vaan mun nimi
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 09:43 tanja kirjoitti:että te nimestä pelkästä sellasesta tulee sanomista, VOI APUA. sehän on vaan mun nimi
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 12:01 todellinen ystävä kirjoitti:sääntöjä muka. eikähän se ole jokaisen oma asia jos laittaa minejä tänne- eipä se kellekkään KUULU!! ja poistukoon ketju. ei siitä ole ollyt kyllä apua mun kaverille kun sitä ei huolita joukkoon. eikä sille vastata. ja toinen kans on jäänyt pois kun te vaan olette ryhmänä yhdessä ettekä huomaa toista ja kun teille on jo ajan kanssa kertynyt omat yhteiset kuviot niin eipä siihen voi tulla ulkopuolisia :ashamed: :'( :ashamed: