Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiipeli:Hmmmm... Meirami: Meillä itse talo valmistuu alle puolessa vuodessa: heinäkuun 17. tuli kaivinkone ensimmäistä kertaa tontille ja joulukuun 21. aiotaan muuttaa valmiiseen taloon. Eli 5kk mennyt aikaa ja työtä on tehty iltaisin ja viikonloppuisin miehen, iskän ja välillä mun veljen voimin. Syyslomalla mies oli koko viikon hommissa ja isä on saanut pitää töistä yhden lomaviikon, jolloin oli kokopäiväisesti hommissa. Ja pitkästä tavarasta talo on tehty. Mutta talo onkin 1-kerroksinen ja pohja on yksinkertainen (ei erkkereitä tms) ja isä on alan ammattilainen (logistiikka hallussa, kuin myös itse rakentaminen) ja neliöitä on 148/172. Mutta tosiaan meillä jääkin terassit, pihat ja aidat ensi kesään. Kukin omalla aikataulullaan ja omilla rahkeillaan. Meillä mies ei ole pitänyt yhtään vapaailtaa koko syksynä ja se kyllä tuntuu! Myös minussa kun en ole päässyt lainkaan salille/lenkille tms vaan oon ollut kahden leikki-ikäisen kanssa kotona (illat, päivät töissä levähtämässä) ja juossu niiden kanssa rautakaupoissa ym. Sanoinkin jossain vaiheessa, että entä jos ei pidettäisi kiirettä vaan pitäis välillä vapaata että pysyis järki tallella. Mutta nyt tietty on hienoa kun päästää kohta muuttamaan ja pahin on ihan kohta ohi! Tsemiä kaikille raksaleskille!