Puolisoni on kuolemaisillaan. Olen aivan ..., aina niin topakka ihminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohta leski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kohta leski

Vieras
Älkää nyt sanoko, googlaa! Mitä minun tulee ensimmäisenä tehdä? Olen istunut mieheni vuoteen vierellä tuntitolkulla. Hänen ilmeensä on pelottava, hän karttaa minua. En tunne häntä lainkaan. Lähden kotiin nukkumaan.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ei sinun tarvitse tehdä yhtään mitään. Olet läsnä niin paljon kun jaksat/pystyt. Kaikki teot voi odottaa siihen asti kunnes miehesi on poissa. Sitten voit alkaa miettiä järjestelyitä. Nyt teet ainoastaan sen mikä tuntuu oikealta. Jos se on sitä että olet hänen lähellään niin sitten teet niin. Kerro hänelle ne asiat mitä haluat hänen tietävän...

Yhteistyössä