Puolivuotias syömättä 14 tuntia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaa kauhealta! Mutta älkää haukkuko tuota kuudelta nukkumaan menoa kuitenkaan ihan kokonaan. Kyllä meidän vauva menee monesti kuudelta jo yöunille! Toki syö yöllä sit 2-4 kertaa, ja nukkuu jonnekkin kahdeksaan asti yleensä. Mutta ikinä en kyllä väkisin laittaisi noin aikaisin ja antais huutaa sängyssä :O järkyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja no huhhuh:
miten siinä voi muuten nauttia ihanasti parisuhteesta, kun vauva huutaa... en raaskis eikä terve järkikään antais tehä noin.

joo no kyseinen ystävä on tottunut tässä puolessa vuodessa vauvan huutoon kun ensin oli koliikki 3 kk ja sen jälkeen on ollut edelleen "vaativa". itse kun reagoin heti aika voimakkaasti jos vauvani itkee ilman että huutaa vielä suoraa huutoa, niin tämän ystäväni korviin mun vauvani vasta "vähän kitisee, eihän sillä vielä ole edes hätä". mä en voi tehdä mitään jos vauvaa itkee ennenkuin menen auttamaan häntä ja helpottamaan pahaa oloa.

mutta otan kyllä tämän asian vielä puheeksi, onneksi unikoulu on nytten ollut vasta muutaman päivän käytännössä. tänään asiasta kuulin ja ihmettelin hänelle hommaa kovasti. hän on varmaaan nyt ymmärtänyt jotain väärin tai sit mä oon ymmärtänyt täysin vinksin vonksin. mut niin hän sanoi, että emmerdalesta eteenpäin saa olla omassa rauhassa ja kun kysyin, eikö syötetä yöllä, niin sanoi että ei... :ashamed:

Kyllähän tuossa laiminlyödään pienen vauvan tarpeita tosi raskaasti. Ei saa tarvitsemaansa ravintoa ja läheisyyttä. Kyllähän tuollaisesta syömättömyydestä voi jo nestehukkakin tulla.

Puhua järkeä tuolle tutullesi tai näytä nämä kommentit. Tulee vähän sellainen kuva, ettei tällaista touhua harrastava ihminen käy ihan täysillä. Kuka voi huudattaa noin pientä vauvaa nälässä, pissat housussa ja yksin?

Yhteistyössä