moikka mä päätin purkautuu tänne ku en viitti kellekkään muulle tämmöstä selitellä eli. Mulla on kaveri joka sai tietää olevansa 5 kuulla raskaana ja koko sen 5kuukautta hän on juonut ja paljon. No, mä sitten kysyin siltä että pelkääkö hän että lapsi on vammainen tai mitä tekee jos näin on. Siihen sän sanoi että ei se vammanen oo ku ei meillä ole niitä geenejä!!?? siis ei oo tosi! mä en sitten jaksanu alkaa sen kanssa tappelemaan että ei se oo kiinni mistään geeneistä vaan siitä viinan juonnista ja tupakan poltosta.
Muutenkin hiukan mietityttää että miten se sen lapsen kanssa meinaa pärjätä ku on tullu muutamat kerrat hänen kanssaan riitaa kun hän on huutanut minun lapselleni että pää kiinni tai ooks hiukan tyhmä yms.
hän ei osaa vaippaa lapselta vaihtaa esim, kun oli minun lapselta vaipan vaihtanut enkä ollut katsomassa sitä niin vaippa oli väärinpäin päällä ja p**kaa joka puolella. Ja sitte se vielä sanoi että on kauheen vaikeeta vaihtaa
en ihmettele kun yrittää tarroja laittaa selkäpuolelta kiinni...
Ei hänen elämänsä juurikaan minulle kuulu mutta alkoi vaan ahistaa :/ ni oli pakko päästää höyryt pihalle...
muoks. ikää tällä kaverilla on 16v
kiitoksia
Muutenkin hiukan mietityttää että miten se sen lapsen kanssa meinaa pärjätä ku on tullu muutamat kerrat hänen kanssaan riitaa kun hän on huutanut minun lapselleni että pää kiinni tai ooks hiukan tyhmä yms.
hän ei osaa vaippaa lapselta vaihtaa esim, kun oli minun lapselta vaipan vaihtanut enkä ollut katsomassa sitä niin vaippa oli väärinpäin päällä ja p**kaa joka puolella. Ja sitte se vielä sanoi että on kauheen vaikeeta vaihtaa
Ei hänen elämänsä juurikaan minulle kuulu mutta alkoi vaan ahistaa :/ ni oli pakko päästää höyryt pihalle...
muoks. ikää tällä kaverilla on 16v
kiitoksia