Purkaudun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justme2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Justme2

Jäsen
10.11.2007
696
0
16
moikka mä päätin purkautuu tänne ku en viitti kellekkään muulle tämmöstä selitellä eli. Mulla on kaveri joka sai tietää olevansa 5 kuulla raskaana ja koko sen 5kuukautta hän on juonut ja paljon. No, mä sitten kysyin siltä että pelkääkö hän että lapsi on vammainen tai mitä tekee jos näin on. Siihen sän sanoi että ei se vammanen oo ku ei meillä ole niitä geenejä!!?? siis ei oo tosi! mä en sitten jaksanu alkaa sen kanssa tappelemaan että ei se oo kiinni mistään geeneistä vaan siitä viinan juonnista ja tupakan poltosta.

Muutenkin hiukan mietityttää että miten se sen lapsen kanssa meinaa pärjätä ku on tullu muutamat kerrat hänen kanssaan riitaa kun hän on huutanut minun lapselleni että pää kiinni tai ooks hiukan tyhmä yms.
hän ei osaa vaippaa lapselta vaihtaa esim, kun oli minun lapselta vaipan vaihtanut enkä ollut katsomassa sitä niin vaippa oli väärinpäin päällä ja p**kaa joka puolella. Ja sitte se vielä sanoi että on kauheen vaikeeta vaihtaa :D en ihmettele kun yrittää tarroja laittaa selkäpuolelta kiinni...

Ei hänen elämänsä juurikaan minulle kuulu mutta alkoi vaan ahistaa :/ ni oli pakko päästää höyryt pihalle...

muoks. ikää tällä kaverilla on 16v

kiitoksia :D

:laugh: :laugh: :laugh: Kauhea tilanne eikä saisi nauraa, mutta, ettei hänellä ole vammaisgeenejä... :headwall: :headwall: En tiennyt, että on olemassa jotain erillisiä vammaisgeenejä.

Jotain geenejä hänellä vissiin kuitenkin on, kun kakalla maalaa ja vaipan laittaa väärinpäin.

Toivotaan, että tämä menee nuoruuden ja kokemattomuuden piikkiin ja että hän pärjäisi vauvansa kanssa ja vauvalla olisi kaikki hyvin.

No kyllähän niitä "vammaisgeenejä" vaan on olemassa.

Ap, kaverisi on alaikäinen eli sosiaalitoimen pitäisi kyllä puuttua alkoholiongelmaan. Lain mukaan voi puuttua vaikka väkisin. Jos sinulla voimia ja rohkeuttaa riittää, ota vaikka nimettömänä yhteyttä kotikuntasi sosiaalitoimeen ja kerro asiasta. Nyt on ehdottomasti oikea aika toimia!

niin ehän ole enää sen jälkeen ottanut pisaraakaan kun sai raskaudesta tietää mutta tuo tupakanpoltto ahdistaa... hänellä menee aski päivässä jossei enemmänkin. sekin että se tekee näitä ihmeellisiä katoamis temppuja ettei ketään tiedä missä se on eikä vastaa puhelimeen. sitte sen poika ystävät ja sukulaiset kiertelee sen kavereita ovelta ovelle huolesta soikeena...ei vaan voi ymmärtää :o |O :headwall:

no toi röökinpoltto on sellanen juttu mihin kukaan ulkopuolinen ei voi millään puuttua ja tuskin siitä nyt kummempia tuleekaan.saahan sitä kaiken maailman narkkaritkin terveitä lapsia..

Minä en kyllä pitäisi enää kaverina sellaista ihmistä joka haukkuu lastani tai huutaa pää kiinni...

Kai se on edes neuvolassa käynyt? Tätit vois vähän kertoa muutamia tosiasioita, liittyen mm. hänen mainitsemiin vammaisgeeneihin jne....

Yhteistyössä