Purnausta Osuuspankista - ootteko saaneet lainaa muista pankeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meritähti (ei muista kirjautua)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Serkku jätkäkaverinsa kanssa haki vajaa kaks vuotta sitten op:sta lainaa.Eivät saaneet.Menivät parin päivän päästä uudestaan vieläpä samaan pankkiin ja tiskin takana sattui olemaan eri pankkitäti ja laina oli sillä selvä.Että kai se riippuu virkailijastakin.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja meidän :
meidän tulot on netto 2100-2500 ja lainaa toista sataa tuhatta

ja tämäkö on kehumisen arvoinen asia?

mikäs siin jos vara maksaa

Ja nää samat ulisee täällä kun on PAKKO mennä töihin ja viedä lapset hoitoon.... kun ensin otetaan lähes tulottomina isot lainat ja sit tehdään lapset ja ihmetellään kun tulot ei riitä mihinkään... jeejee..

Me haettiin 2 vuotta sitten eikä saatu muualta kuin Sammosta ja Nordeasta. Molemmista erittäin helposti. Netto oli 1750 ja lainaa olisi saatu 112t. Otettiin 95 t. Ei muita osamaksuja, 1 lapsi. Nyt tulot n. 2000 euroa, 2 lasta ja mukavasti me pärjäillään. Pärjäiltäs vaikka toinenkin jäis kotiin, itse olen kht-tuella.

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja meidän :
meidän tulot on netto 2100-2500 ja lainaa toista sataa tuhatta

ja tämäkö on kehumisen arvoinen asia?

mikäs siin jos vara maksaa

Ja nää samat ulisee täällä kun on PAKKO mennä töihin ja viedä lapset hoitoon.... kun ensin otetaan lähes tulottomina isot lainat ja sit tehdään lapset ja ihmetellään kun tulot ei riitä mihinkään... jeejee..

Enpä usko. Kyllä ne ulisijat on näitä, joilla on ISO laina ja mitoitettu sen mukaan että molemmat töissä. Kts. edellinen vastaukseni.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Me haettiin 2 vuotta sitten eikä saatu muualta kuin Sammosta ja Nordeasta. Molemmista erittäin helposti. Netto oli 1750 ja lainaa olisi saatu 112t. Otettiin 95 t. Ei muita osamaksuja, 1 lapsi. Nyt tulot n. 2000 euroa, 2 lasta ja mukavasti me pärjäillään. Pärjäiltäs vaikka toinenkin jäis kotiin, itse olen kht-tuella.

Niin ja ei ollut säästöjä eikä takaajia. Pelkkä omatakaus josta maksettiin reilu tonni. Sekin olisi saatu lainattua pankista.

Me kyselty lainaa OP:stä, Nordeasta ja säästöpankist. OP:sta luvattiin vaan 70 tonnia ja melkein nauroivat tulojani. Tuloni ovat pienet, koska olen juuri valmistunut ammattilukiosta ja siinä ohella tehnyt vain vähän töitä. Työsopimukseni on silti vakituinen, mutta kun työaikani on 0, eli minut kutsutaan töihin tarvittaessa. Meille on myös tulossa laspi kolmen kuukauden kuluttua, mutta se ei vaikuta asioihin. OP:sta vain todettiin että minun pitäisi nyt lama-aikana pyytää enemmän töitä, mutta minkä sille voi kun niitä ei ole juuri nyt tarjolla. Mieheni on keskituloinen. Säästöpankista meille on luvattu 120 tuhatta. Säästöpankki laskee menot oman kulutuksen mukaan toisin kuin OP käyttää kiinteää (korkeaa)vakioarvoa.

Osuuspankissa pitivät meitä tunnin turhaan emmekä saaneet lainaa, vertasivat meitä vammasiin ja liikuntakyvyttömiin... etttä silleen, suosittelen kysymään jostain pikku pankista, niistä irtoaa helpoiten ja usein parhain ehdoin

Yhteistyössä