pystytäänkös tällainen todistamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 123321
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minusta saattaa ihan reilua meininkiä olla pohtia tuota syyteasiaa ensin viestitse sinun kanssasi. tahtoo ehkä tietää, oletko kusipää joka uhoaa vielä jälkikäteenkin (/jättää vastaamatta) vai ihan normityyppi joka pahoittelee toimintaansa ja jolla poikkeuksellisesti lähti alkoholin kanssa lapasesta.

Totta, jos tämä ihminen kerran miettii tekeekö rikosilmoituksen vai ei, niin todennäköisesti hän luopuisi aikeesta, jos aloittaja reilusti pyytäisi anteeksi käyttäytymistään.

[QUOTE="Vieras.";29606862]Älä vain vastaa mitään! Jos pyydät esim. anteeksi, se on heti näyttö, että myönnät tapahtuneen.[/QUOTE]

Pöyristyttävää tekstiä! Tottakai läppäisijän pitäisi itse ilmoittautua poliisille ja kertoa mitä teki, ja jokaisen asiasta tietävän kertoa mitä tietää. Ei valehdella, ei salailla, vaan kertoa kaikki! Rehellisyys!

[QUOTE="Vieraana";29606999]Pöyristyttävää tekstiä! Tottakai läppäisijän pitäisi itse ilmoittautua poliisille ja kertoa mitä teki, ja jokaisen asiasta tietävän kertoa mitä tietää. Ei valehdella, ei salailla, vaan kertoa kaikki! Rehellisyys![/QUOTE]

Miksi? Jos se oikeasti oli läppäisy. Jos on vahinkoa tullut, poliisilla olisi jo käyty.

Kuulostaa kiristykseltä, en lähtis tohon mukaan. Ja jos pyydät anteeksi, älä tunnusta! Voit pyytää anteeksi fiksusti: "Hei! En muista sinua tai kertomaasi tapahtumaa. Väkivalta ei kuulu tapoihini. Mutta mikäli olet sitä mieltä, että kertomallasi tavalla on käynyt, niin olen siitä hyvin pahoillani. Toivottavasti sinulla on kaikki kunnossa. Täytyy kiinnittää huomiota omaan alkoholin käyttöön vastaisuudessa. Mikäli haluat aiheesta käräjöidä, on se tietenkin sinun oma päätöksesi." Tms.

Yhteistyössä