Pystyykö mies huolimaan naista joka on raskaana toiselle miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lepakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lepakko

Vieras
Mietin vain että onko nykypäivänä olemassa sellaisia pyytettömiä urhoja jotka voisivat kelpuuttaa itselleen jopa toiselle miehelle raskaana olevan naisen puolisokseen?

Tiedän nimittäin tapauksen että eräs sukulaisnainen tuli raskaaksi 16-vuotiaana ja tämän raskaaksi saattama mies pakeni kuvioista vähin äänin. Tyttö kohtasi sattumalta toisen miehen joka rakastui tyttöön ja halusi kasvattaa tämän syntyvän lapsen kuin omansa. Pariskunta on nyt jo reilusti keski-iän ylittänyt ja onnellinen. Aina kun tuon miehen kohtaa niin hänestä huokuu uskomaton lämpö ja ymmärrys. Voi vain kuvitella miten ikionnelliseksi tuo mies on vaimonsa saanut. :)

Mun äiti tuli yhdenillan suhteesta raskaaksi, ja tapasi hiukka säädön jälkeen nykyisen miehensä. Oli ihan varma raskauden selvitessä ettei mies haluaisi ikinä enää nähdäkään häntä, mutta niin vain kävi, että ovat nyt onnellisesti naimisissa ja heillä on tuo pikkuinen ja toinen biologinen lapsi. Molemmille tämä mies on isä, enkä voisi parempaa isää toivoakaan sisarpuolilleni!

Jokunen vuosi exäni petti minua ja lopulta lähti toiselle miehelle raskaana olevan naisen mukaan.. Naisella oli vielä ennestään lapsi, jollekkin kolmannelle miehelle. Että ei ne lapset ja/tai raskaus ole nykypäivänäkäään este, etteikö mies voisi rakastua ja "perustaa" perhettä, vaikkei omaa sukuaan pääsisikään jatkamaan...

Olin 18v ja kolmannella kuulla raskaana kun tapasin 16 vuotiaan miehenalun. Yhdessä olimme seuraavat 2,5 vuotta eli kyllä niitä miehiä löytyy jotka ovat valmiit ottamaan raskaana olevan naisen.

Joskaan isää ei tästä miehestä lapselle leivottu vaan mies oli lapselle kaveri ja "äidin mies".

• Tykkää
Reactions: Msrko31
Alkuperäinen kirjoittaja ei menny noin:
Mett-Maaritilla oli jo lapsi, ei ollut raskaana.

Ei ollut. Tapasivat Meten ollessa raskaana ja Haakon ihastui tyttöön jo tällöin, vei mm. kotiin jne. Eivät kuitenkaan aloittaneet vielä seurustelua.

mun ystävä oli avoliitossa erään miehen kanssa, ystäväni kävi vieraissa ja tuli raskaaksi toiselle miehelle. no tämä jonka kanssa avoliitossa asui, otti tytön omiin nimiinsä, vaikka tiesi ettei ole hänen oma, ja vielä senkin tiesi kenen tyttö on

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä tunnen kaksi tapausta ja itselläkin olisi ollut vientiä kun olin raskaana ja asuttiin erossa miehen kanssa.

Sama juttu. Sain jopa suoran ehdotuksen mieheltä jonka kanssa olimme kavereita kun olin raskaana. Olisi ottanut mut omakseen jos vain olis saanut. Ei saanut :)

Aikoinaan jätin aviomieheni kun tapasin uuden miehen eikä aikaakaan kun perheenlisäystä oli luvassa. Exä oli aina kehunut miten kaikki lapset on ihania ja hänelle ei ole väliä kenen ne on mutta niin vaan tuossa meni raja ;)

Olisi halunnut mut takas mutta kynnys oli noinkin lapsirakkaalle äijälle liian iso. Ilman lasta olisin kelvannut. Ja siihen asti oli koko liittomme ajan ihmetellyt miksen rakasta hänen lapsiaan kuin omiani. Selvisipä sit sekin ettei siltäkään sitä rakkautta mun lapselle riittäny kuin omalleen.

Toki joku epätoivoinen luuseriaisuri"mies" voi toiselle miehelle raskaana olevan (tai toiselle miehelle lapsia tehneen) naisen huolia muutenkin kuin vain hetken huviksi, mutta tasokas mies ei koskaan. Tämä on fakta.

mulla on myös kaveri, joka alkoi seurustelemaan uuden miehen kanssa raskausaikana. Nuoria toki olivat, jotain 18 vuotiaita tai vähän yli, mutta onko sillä merkitystä?
Nykyään seitsämän vuoden jälkeen ovat kihloissa, ja yhtesiäkin lapsia on :)