Tytön luokalla on yksi tyttö joka itkee joka saamerin asiasta esim: jos vastaa tunnilla väärin... koko luokka tietty kärsii tän yhden takia.... sama tyttö oli myös jalkapallojoukkueessa jossa myös mun tyttö ja siel hää alko märisee just vaikka jos ei osunu palloon tai joku ei just sillo syöttäny hälle (hää vaan seiso kentällä koko ajan aina) miun tyttö lopetti koko jalkapallon kun ei viittiny pelata joukkueessa jossa yksi terrosisoi... tytön äiti on soitellu luokan oppilaiden vanhemmille ja vaatinut et hänen tytön kanssa täytyy leikkiä. Ensiviikolla on luokassa palaveri asiasta jossa käydään läpi tätä juttua ja opettaja vaatii että kaikkien kanssa täytyy leikkiä/olla koulussa. Mun tyttö ei monien muiden luokkakavereiden kanssa voi sietää tätä itkupilliä joka on ihan 4-5-vuotiaan tasolla käyttäytymisessä, hää on älyllisesti ihan normaali mutta perheen ainut lapsi,saa kaiken periksi ja vanhemmat pitää häntä kuin vauvaa. Häl on lapsellisia vaatteita aina päällä ja leikkii pikku tyttöjen leikkejä. Tää luokka missä minunkin tyttöni on on muuten mainio... hienosti menee muilla oppilailla yhteen toistensa kanssa tätä itkupilliä ei kiusata millään lailla ja monet ovat yrittäneet olla ja ottaa häntä leikkiin mukaan mutta tuloksena itku,tänä vuonna on ollut yksi päivä ettei tää tyttö ole itkeny... Minusta on törkeää että tämmönen tapaus joka kuuluis ammattiauttajille/sairaalakouluun sysätään oppilaiden vastuulle, olenko mä vaan niin korvia myöten tyttöni ja hänen kavereidensa valituksia täynnä enkä osaa ajatella asiaa selkeästi ?vai onko tässä muittenkin mielestä jotain outoa?