N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten mulla on kuitenkin sellainen mielikuva, että aika moni huumeidenkäyttäjä joko kuolee niihin tai sit lopettaa kokonaan niiden käytön, aika harva pystyy olemaan kohtuukäyttäjä!
Miten mulla on kuitenkin sellainen mielikuva, että aika moni huumeidenkäyttäjä joko kuolee niihin tai sit lopettaa kokonaan niiden käytön, aika harva pystyy olemaan kohtuukäyttäjä!
Alkuperäinen kirjoittaja näin;22007363:Viidessä vuodessa psyykelääkkeisiin käytetty rahamäärä on taas enemmän kuin tuplaantunut. Alkoholia suomi juo aivan helvetisteen.
Silti olette/olemme luoneet jonkin mörön sen suhteen, mikä on oikein ja väärin.
Ihmisyys, rakkaus, huolenpito, välittäminen on oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;22007364:Tervepäisellä asenteella eteenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;22007382:useita
Niin mullakin ja siltikään en osaa ajatella asiaa siltä kantilta, että mulle olis merkityksetontä kokeileeko joku lapsistani huumeita. Mutta jos sen tekevät niin ei sen mun rakkautta ja välittämistä heitä kohtaan vähennä. Muutenhan mulle olis ihan sama mitä elämällään tekevät! En mä silloin edes viittis vaivata päätäni tälläisella asialla.
Niin mullakin ja siltikään en osaa ajatella asiaa siltä kantilta, että mulle olis merkityksetontä kokeileeko joku lapsistani huumeita. Mutta jos sen tekevät niin ei sen mun rakkautta ja välittämistä heitä kohtaan vähennä. Muutenhan mulle olis ihan sama mitä elämällään tekevät! En mä silloin edes viittis vaivata päätäni tälläisella asialla.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;22007405:Kirjoitin hieman siten, kun kyseessä olisi köydenveto. Toinen äärilaita on edustettuna, joten kirjoitin toiseen laitaan.
Väitän, että äärilaidoista omani on lähempänä totuutta. Tiedän, että tälläiseen kirjoitteluun ei pitäisi sortua, vaan pitäisi lötistä vain asiaa, mutta kun ei aina jaksa pysyä asiassa. Ja kun tutkittu tieto ei ihmistä yleensä vakuuta.
Jos totuus kiinnostaisi, niin huumelait muuttuisivat aivan toisin, mitä ne nyt ovat muuttumassa. Meille rakennetaan euroopan pahinta huumeongelmaa. Ja sille hurrataan.
Viimeinen kappale herätti kiinnostusta, haluan tietää enemmän. Mistä?
Hyvä että tämä herätti keskustelua, se oli tarkoituksenakin. saada edes yksi ihminen enemmän ajattelemaan asiaa niin että se voi sattua omalle kohdalle, vaikka kuinka kaikki olisi kunnossa.
tarkoitukseni ei missään nimessä, ollut vähätellä muita ongelmia (alkoholismia, uhkapelaamista, mielenterveysongelmia), ainoastaan tuoda tämä oma kokemus esiin.
en myöskään tässä nyt ala kommentoida Suomen politiikkaa näihin ongelmiin, vaan tarkoitukseni oli tuoda asiaa esille ihmisläheisesti, niin että ihmiset ymmärtäisivät että tämä ei ola vain MUIDEN ongelma, josta puhutaan, vaan se valitettavan helposti voisi olla myös TEIDÄN ongelma.
ja loppuun vielä, kyllä kokeilulla ja aktiivi käytöllä on ero. helposti vain se ei jää siihen yhteen kertaan, ensin poltellaan (sinänsä harmittomasti) pilveä, se ei enää tunnukaan yhtä "hyvältä" ja siirrytään astetta vahvempaan "koska eihän se pilvikään ollut mikään ongelma". näihin vahvempiin aineisiin vain jää helposti jo kerrasta koukkuun, toisin kuin esim. alkoholiin, johon harvempi addiktoituu heti ekalla kokeilu kerralla.
Mutta, tarinoita on useita, hienoa jos joku on selvinnyt huumausaineiden käytöstä vain kokeilulla. koska kenellekään en haluaisi sitä tuskaa ja huolta suoda, jota läheisen huumeongelmat tuovat.