"Qatarilaismies pamautti tv-kameroiden edessä oksettavan kommentin naisista – vertasi karamelleihin: ”Ei voi tietää, onko joku koskenut siihen”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Mieti, että sinulla on edessäsi karkki ilman papereita. Et voi tietää, onko joku koskenut siihen tai puraissut sitä. Sitten sinulla on toinen, joka on vielä kääreissä. Kumman ottaisit mieluummin? qatarilaismies kysyy toimittajalta rinnastaen karamellin naiseen."

:o

Ihan kuin nämä olisi uusinta uutta.
Mutta, hyvä, että järkkäsivät tuolla nämä kisat niin päästään olemaan hoomoilasena ja luukku auki.👍
Sitten kun kisat on ohi niin ei ketään enää kiinnosta nämä asiat?

– Vad kan vara bättre för en kvinna än att stanna inomhus, med all rikedom från hennes pappa. Varför ska en kvinna lämna huset? Och ge upp pengarna, omsorgen, kärleken?

Kotikulmani Lidlissä näen usein maahanmuuttajanaisia pukeutuneina itamaiseen asuun. Lidlissä pienten lasten äidillä oli musta lappu kasvojen edessä. Tytär sai hepulin pienten ostoskärryjen sisällön takia. Äiti lappoi tavarat rauhallisesti takaisin kärryyn, ja kasvolappu pysyi ihmeen kaupalla paikallaan kasvoilla. En tiedä mitä oli tapahtunut, jos kasvot olisivat paljastuneet.
Ehkä karkkipaperteoria olisi olisi pitänyt kutinsa.
Monesti olen ollut kateellinen itämaisille naisille.
Kävelin viikonvaihteessa kirkkaalla ja aurinkoisella säällä kotikadullani aurinkolasit silmilläni. Vastaan käveli nuorten poikien joukko. Joku huikkasi minulle Tsau.
Nolostuin heidän puolesta. Näytän ikäistäni nuoremmalta ja olin pukeutunut rennosti ulkoiluasuun.
Lidlissä on tarjouksessa suosikkinamuni. Katsoin päivän uutiset ja mutustelin samalla suklaakarkkeja. Vatsani oli eilen sekaisin ja nyt on jo hyvä olo.
Jalkapallon MM-kisat ovat herättäneet paljon tunnekuohuja.
Ei maailmaa ikinä saada valmiiksi. Pitää vain ymmärtää kulttuurieroja.
Olisin säästynyt elämässäni monelta murheelta käyttämällä kasvosuojusta.
Toki italian kielen ystävänä Tsau lämmitti mieltäni. On minua joskus luultu myös italialaiseksi.

– Vad kan vara bättre för en kvinna än att stanna inomhus, med all rikedom från hennes pappa. Varför ska en kvinna lämna huset? Och ge upp pengarna, omsorgen, kärleken?

Kotikulmani Lidlissä näen usein maahanmuuttajanaisia pukeutuneina itamaiseen asuun. Lidlissä pienten lasten äidillä oli musta lappu kasvojen edessä. Tytär sai hepulin pienten ostoskärryjen sisällön takia. Äiti lappoi tavarat rauhallisesti takaisin kärryyn, ja kasvolappu pysyi ihmeen kaupalla paikallaan kasvoilla. En tiedä mitä oli tapahtunut, jos kasvot olisivat paljastuneet.
Kävelin viikonvaihteessa kirkkaalla ja aurinkoisella säällä kotikadullani aurinkolasit silmilläni. Vastaan käveli nuorten poikien joukko. Joku huikkasi minulle Tsau.
Nolostuin heidän puolesta. Näytän ikäistäni nuoremmalta ja olin pukeutunut rennosti ulkoiluasuun.
Lidlissä on tarjouksessa suosikkinamuni. Katsoin päivän uutiset ja mutustelin samalla suklaakarkkeja. Vatsani oli eilen sekaisin ja nyt on jo hyvä olo.
Toki italian kielen ystävänä Tsau lämmitti mieltäni. On minua joskus luultu myös italialaiseksi.

Virolaiset sanovat myös tsau.

Hyvä tietää. Minulla oli tosi huono olo vatsapurujeni takia.
Viime ulkomaanreissulla lapsenlapseni nanny ei ollut uskoa, kun kerroin ikäni. Tyttäreni totesi siihen, että olen hyvin säilynyt.
Alkaa todellakin tympiä ulkonäköni.
Huumorintajuni on joskus koetuksella.

Elämä (etenkin seksielämä) on varmasti vaikeaa miehillä jotka eivät osaa tyydyttää naista.

ei mulla muuta

Veit sanat suustani.
Olen täysin samoilla linjoilla kanssasi siitä, että oletus naisen koskemattomuudesta on olemassa vain epävarmojen miesten vuoksi. He eivät halua tulla vetailluksi.

Minun on kovin vaikea ymmärtää miksi naisen koskemattomuus on niin paljon tärkeämpää kuin miehen. Näissä uskonnoissa mies voi uittaa munaansa missä lystää, mutta naisen pitää olla "siveelllinen".

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Kaikissa karkeissa lukee mistä karkista on kyse.
Quatarissa voi tilanne olla toinen.
Siellä ehkä naiset tekevät omatekoisia karkkeja saadakseen jotain tekemistä kotihiirinä.

no juujuu

meidän alepan annahan se taas siinä

kas kun muutkin kaupat kelpaa

Jäänyt pysyvästi mieleen kun kerran edes Ylen toimittaja jutussaan mainitsi musIimien kunnioittavan suuresti naisia. Pakko sen on olla totta kun Ylen toimittaja niin kertoo.

Yhteistyössä