R-kioski meni boikottiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän perheessä samaa ip-osoitetta käyttää 4 henkilöä.

Niin, jos kaikki olisi reiluja, niin teilläkin kaikki äänestäisivät sitten suosikkiaan omalla nimellään ja sähköpostiosoitteellaan.
Mutta kun kaikki ei ole reiluja, vaan tehtailee vaikka miljoona feikkiosoitetta ja nimeä.

p.s. olen kyllä aika satavarma, että jonnet hoitaa ton ES-mukin voittoon, jos ne on laudalla niin päättänyt.

Mikä kuppikisan tilanne?

Pistin viikko sitten palautetta R-kioskille, eivätpä ole vastanneet vaikka yhteystiedot pistin ja rastitin kohdan "odotan yhteydenottoa".

10_thumb.png

VMP-kuppi on ylivoimaisessa johdossa.

http://195.10.163.148/r-kioski/galleria.php (klikkaa "katsotuimmat")

Tuli vastaus palautteeseeni R-kiskalta ja oli samaa suvaitsevaisuushöpinää kuin heidän nettisivuillaan, suoraan kopioitu sieltä. Eli eivät edes viitsineet vastata kysymyksiini.

Mitenkäs VMP-kuppi on pitänyt pintansa? Joko siitä keväällä pääsee kahveja juomaan?

Ei ole lähelläkään johtoasemaa. Onkohan ääniä taas poistettu reilusti.

Mikä tuon 3am-kupin idea oikein on? Se näkyy olevan nyt katsotuin.

VMP-kupin äänisaalis on ollut kohta viikon lukittuna 1100 ääneen, olen katsonut joka päivä eikä liiku mihinkään eli R-kioski tekee ankaraa suvaitsevaisuustyötä väärennellen tuloksia.
Vaikuttaa takuuvarmasti omiin päätöksiini käydä Ärrällä tulevaisuudessa, eli jääköönpä käymättä. Olen minä vähemmästäkin jaloillani äänestänyt.

VMP-kupin äänisaalis on ollut kohta viikon lukittuna 1100 ääneen, olen katsonut joka päivä eikä liiku mihinkään eli R-kioski tekee ankaraa suvaitsevaisuustyötä väärennellen tuloksia.
Vaikuttaa takuuvarmasti omiin päätöksiini käydä Ärrällä tulevaisuudessa, eli jääköönpä käymättä. Olen minä vähemmästäkin jaloillani äänestänyt.

Naurettavaa pelleilyä. Ei ole tämän episodin jälkeen minulla enää mitää asiaa R-kioskille.

Yhteistyössä