R:llä pääsiäispäivänä ja jääkaapissa vain valo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuttua suututtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuttua suututtaa

Vieras
Tuttu perheenäiti, lapset 5 lasta iät 10 - 17 vuotta, mies hyvinpalkatussa teollisuustyössä, äiti keittiöalalla.

1. pääsiäispäivä, ollaan R-kioskilla, äiti ja pari lasta karkkipussin kanssa kassalla, ja äiti sanoo, että jääkaapissa ei ole muuta kuin valo.

Perhana kun suututtaa.!Eikö muka ihminen, joka on viiden lapsen äiti ja keittiöalalla, osaa laskea, montako ja minkä kokoista kauppakassia tarvitaan, jotta perhe saa syödäkseen pääsiäisen ajan?

Tänään on ollut huoltarin kaupat ja Siwat auki ja huomenna myös.

Miksi minä menin laskemaan kaapin hernekeittopurkkeja ja pakkasen sisältöä?
Oikeasti olen sitä mieltä, että on se nyt hitto, jos tuo on tilanne.

Mitä nämä ihmiset ajattelevat? Niin ei voi olla rahasta puute, jos lapsiluku on ollut jo toistakymmentä vuotta tiedossa, ja pääsiäisen sijaintikin jo jonkun aikaa, ja tili tulee kahdelle koko ajan... ja lapsilla on kommunikaattorit jne jne...

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Ootsä tosikko? Mä sanon usein että jääkiksessä on vaan valo, jos ei oo mitään "hyvää" :laugh:

Näin minäkin:)

Silloin turvaudutaan kioskiin ja haetaan jotain hyvää hiukopalaa eli sipsejä, karkkia, limpparia ja sitten vuokrataan leffa:)

Ja kaapissa oli nytkin "vain valo" kun kävi paljon vieraita ja syötiin kaikki herkut porukalla. Täksi illaksi haettiin omalle väelle herkkuja. Eli kaapissa on siis perusruokaa kaikkinensa, muttei mitään herkkua.

Uusimmat

Yhteistyössä