erottamismahdollisuus, ja lisäksi muihinkin kouluihin. En löytäny netistä aiheesta mitään... Jos joku löytää, linkittäiskö mulle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:erottamismahdollisuus, ja lisäksi muihinkin kouluihin. En löytäny netistä aiheesta mitään... Jos joku löytää, linkittäiskö mulle?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No aika monen kuvitelmat hoitoalasta ja siihen liittyvästä "pääsee pätemään, kun on hoitsu ja tietää" niin karsiutuu sielä perushoidon harjottelussa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun "urani" tulee kaatumaan nimenomaan tuohon. Perushoidon harjoittelu on syys-lokakuussa ja mä en siitä selviä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No aika monen kuvitelmat hoitoalasta ja siihen liittyvästä "pääsee pätemään, kun on hoitsu ja tietää" niin karsiutuu sielä perushoidon harjottelussa.
Mun "urani" tulee kaatumaan nimenomaan tuohon. Perushoidon harjoittelu on syys-lokakuussa ja mä en siitä selviä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No aika monen kuvitelmat hoitoalasta ja siihen liittyvästä "pääsee pätemään, kun on hoitsu ja tietää" niin karsiutuu sielä perushoidon harjottelussa.
Mun "urani" tulee kaatumaan nimenomaan tuohon. Perushoidon harjoittelu on syys-lokakuussa ja mä en siitä selviä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Miks et selviäis?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:älkää nyt olko noin negatiivisia. Otatte asian niin kuin se on. Perushoito kuuluu osaksi hoitotyötä niin sairaanhoitajille kuin lähihoitajillekin joten jos siitä ei selviä niin sitten on syytä miettiä koko alaa. Aina tulee vastaan tilanteita joissa joudut tekemään perushoitoa, takapuolen pesua, oksennusten ym. eritteiden korjaamista, olet tekemisissä liman kanssa jne. tuskin tulee kenellekään kouluun hakijalle yllätyksenä! ei ainakaan luulisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No aika monen kuvitelmat hoitoalasta ja siihen liittyvästä "pääsee pätemään, kun on hoitsu ja tietää" niin karsiutuu sielä perushoidon harjottelussa.
älkää nyt olko noin negatiivisia. Otatte asian niin kuin se on. Perushoito kuuluu osaksi hoitotyötä niin sairaanhoitajille kuin lähihoitajillekin joten jos siitä ei selviä niin sitten on syytä miettiä koko alaa. Aina tulee vastaan tilanteita joissa joudut tekemään perushoitoa, takapuolen pesua, oksennusten ym. eritteiden korjaamista, olet tekemisissä liman kanssa jne. tuskin tulee kenellekään kouluun hakijalle yllätyksenä! ei ainakaan luulisi.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:älkää nyt olko noin negatiivisia. Otatte asian niin kuin se on. Perushoito kuuluu osaksi hoitotyötä niin sairaanhoitajille kuin lähihoitajillekin joten jos siitä ei selviä niin sitten on syytä miettiä koko alaa. Aina tulee vastaan tilanteita joissa joudut tekemään perushoitoa, takapuolen pesua, oksennusten ym. eritteiden korjaamista, olet tekemisissä liman kanssa jne. tuskin tulee kenellekään kouluun hakijalle yllätyksenä! ei ainakaan luulisi.
Mä en opiskele sen enempää sairaanhoitajaksi kuin lähihoitajaksikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Miks et selviäis?
Tällä oksennusrefleksillä ei aikuisten vaippoja vaihdeta :ashamed: . Olen kyllä yrittänyt, tosissani, joskus ennenkin, mutta mä oksennan jo pelkästä pitkäaikaisvuodeosaston hajustakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:kertokaa kouluun hakeneet ihmiset, jotka "eivät selviä perushoidon jaksosta" että mitä te hoitotyöstä haluatte ja mitä se teidän mielestä on?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:kertokaa kouluun hakeneet ihmiset, jotka "eivät selviä perushoidon jaksosta" että mitä te hoitotyöstä haluatte ja mitä se teidän mielestä on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:älkää nyt olko noin negatiivisia. Otatte asian niin kuin se on. Perushoito kuuluu osaksi hoitotyötä niin sairaanhoitajille kuin lähihoitajillekin joten jos siitä ei selviä niin sitten on syytä miettiä koko alaa. Aina tulee vastaan tilanteita joissa joudut tekemään perushoitoa, takapuolen pesua, oksennusten ym. eritteiden korjaamista, olet tekemisissä liman kanssa jne. tuskin tulee kenellekään kouluun hakijalle yllätyksenä! ei ainakaan luulisi.
Mä en opiskele sen enempää sairaanhoitajaksi kuin lähihoitajaksikaan.
No, kyllä se oksu tulee joksus rönkässäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä:Hyvä juttu! Niin paljon on alalle soveltumattomia jo päässyt ammattia harjoittamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:kertokaa kouluun hakeneet ihmiset, jotka "eivät selviä perushoidon jaksosta" että mitä te hoitotyöstä haluatte ja mitä se teidän mielestä on?
Mä haluan sonograferiksi. Eli tutkimaan, en varsinaisesti hoitamaan.