ja jatkossa 4-500?/hlö/kk, niin kai sillä jo alkuun pääsee? Tuosta olis tarkoitus maksaa ruuat, ja jotain pienempiä laskuja. Minä maksan asumisen, kun minun asunnossa asutaan, ja molemmat maksaa omat autonsa ja niihin liittyvät hommat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä, miksei parisuhteessa ollessa rahat ole yhteisiä? Kaikki on paljon helpompaa.
Ihmettelen kyllä, miksei miehen tarvitse maksaa asumisesta mitään? Harva kai ilmaiseksi saa asua (paitsi omat lapset ).
Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:Miten nuo asumiskulut mukamas olis vaan asunnon omistajan maksettavia?
Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:Miten nuo asumiskulut mukamas olis vaan asunnon omistajan maksettavia?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:Miten nuo asumiskulut mukamas olis vaan asunnon omistajan maksettavia?
MINÄ haluan, että asia menee näin.
Alkuperäinen kirjoittaja hop:Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:Miten nuo asumiskulut mukamas olis vaan asunnon omistajan maksettavia?
Jospa ovat valinneet niin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:Eli siis SINÄ haluat, että voit pistää herran kävelemään koska vaan haluat.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:Eli siis SINÄ haluat, että voit pistää herran kävelemään koska vaan haluat.
Ei, miksi sotkea toinen omiin lainoihinsa, tämän takia meille tulee avioehto.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oot menossa naimisiin? Onnea! Sitten ihmettelen entistä enemmän, miksei mies maksa asumisestaan mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:Miten nuo asumiskulut mukamas olis vaan asunnon omistajan maksettavia?
MINÄ haluan, että asia menee näin.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Miksiköhän edes aloitit tämän koko threadin. Teillä tietysti toimitaan miten haluat eikä muiden mielipiteet tunnu edes kiinnostavan.
Alkuperäinen kirjoittaja u:Mä laittaisin ainakin miehen maksamaan esim 200e asumisestaan, ei siihen mitään yhteisiä lainoja tarvita, vain sopimus että asumiset maksetaan tasapuolisesti. Mistä näitä tyhmiä naisia aina löytyy, jotka elättävät miehiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä, miksei parisuhteessa ollessa rahat ole yhteisiä? Kaikki on paljon helpompaa.
Ihmettelen kyllä, miksei miehen tarvitse maksaa asumisesta mitään? Harva kai ilmaiseksi saa asua (paitsi omat lapset ).
Siksi, kun meille tulee yhteiset ja omat rahat, toimiva ratkaisu. Mun asunto, minä maksan.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:No turhaan sitten edes mainitsit noista muista järjestelyistä. Jos molemmat laittaisi vaikkapa 5000 euroa niin se voisi olla OK summa.
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:No miehiä on joka junaan ja osa jää junasta. Itse ostin mieheltä puolet talosta ½-vuoden tuntemisen jälkeen. En halunnut maksaa "turhasta". MIeskin voisi ehkä haluta maksaa jostain mikä "kertyy myös hänelle itselleen"