Rahavoitto ja avioero?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äkkirikas salaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Ukko on nyt sitä mieltä että sä oot voittanu tuon rahan jo ennen eropapereiden laittoa ja haluat nyt kautta rantain saada vastauksen siihen tilanteeseen :D Et voisi kuulemma kysyä suoraan, koska jos miehesi tietää että olet palstaillut täällä niin saattaa tulla vaikka lukemaan ja hoksata voittosi.

Voi äly tuota äijää :headwall:

kuinkas asia tässä tapauksessa menisi? jos ekspuoliso alkaisi penäämään milloin voitto on tullu? olisko sillä eron jälkeen oikeus selvittää?

lasketaanko siitä kun voitto on napsahtanu vai siitä kun se on tullu tilille? tietääkö kukaan?

Siitä lasketaan kun se on tullut tilille. Voitto on henkilökohtainen (aina Internetissä pelatessa) ellet voittoa lunastaessa halua jakaa voittoa esim. sukulaistesi kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ajatelkaas jos ukko tekis saman tepauksen, kyllä sit oltais rahoja vaatimassa puoliksi..

joo mutta samat lait mua koskis sillon kun sitä koskee nyt. ei auttas vinkua. ja ihan varmaan koittasin putsata siitä kaiken mikä irtois, niin sika se on ollut. mikään raha ei ikinä korvaa eräitä asioita mitä se on tehny.

Onhan niitä paljonkin niitä tapauksia, että esim. loton voittokuponki on vahingossa löytynyt esim. puolen vuoden päästä jostai papereiden välistä, eikä siis aiemmin ole tiennyt voitostaan... Voithan sinä "vahingossa" löytää sen vasta kesällä :)

kyllä mä nyt tiukasti vartun syksyyn. ajattelin vielä eron voimaanastumisen jälkeen varttua joitakin viikkoja, että olis mahollisimman vähän ukolla kyseltävää. vaikka lakikin olis mun puolella, olis raskasta alkaa taas jonkun uuden asian selvittäminen sen kanssa. lapsen tapaamisjutuissa tulee olemaan ihan tarpeeksi :(

ja vauvalle avaan heti ihan oman säästötilin jonne en edes itse ikinä pääse eikä ukko! jos sekoan, alkoholisoidun tai vaan onnesta poksahdan kappaleiksi niin on pikkusen elämä turvattu! panen sille heti monia tonneja.

Mutta kuinka mä voin nyt elää köyhää elämääni, ja vielä äitin nurkissa toistaseksi?!?!?! tekis mieli heti painella hotelliin isoon huoneeseen.

ette usko, hihhih, satoja tuhansia!!!! siis ihan käsittämätöntä. olen muutaman ajan ollu jo kuin kusi sukassa tän asian kanssa ja meinaan koko ajan haljeta!!!!!!!! niin kiero kuiteski näköjään olen että ekana mietin vaan miten saan tän salattua sikamaiselta paskalta joka tyrannisoi perhe-elämää vuosia sairaalla mustasukkaisuudella :( jos oiski ollu kunnon mies ja isi oisin saattanu jakaakkin.
no ero kyllä laitettiin alulle ennen voittoa, asia sitten lienee selvä. täytyy vielä joltain lakimieheltä kysyä. Jumaliste, mulla on varaa asianajajaan!!!!

näyttääköhän ne veikkauksen toimistossa niitä voittolippusia jos sinne ukko marssisi ja sanoisi että haluu nähdä vanhoja voittolippuja?

Minusta olisi lottovoitto jo pelkästään päästä eroon tuollaisesta narsistisesta naisesta. Olisit aloittanut perseen myynnin jo teininä niin olisit saanut sievoisen summan rahaa ja jopa penskan ilman kulissiavioliittoa. Mutta onnea ja toivottavasti löydät taas jonkun miehen ja toivottavasti pystyt teeskentelemään aviopuolisoa taas seuraavaan lapseen saakka.

Yhteistyössä