Raivostuin, kun sairasta lasta ei päästetty lääkärille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivostunut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nuuh";25586890]Mä olen huomannut että näitten luukkuliisojen kanssa pitää toimia röyhkeästi. Vähän niikuin mustalaiset asenteella. Puhut kovalla äänellä, töksäyttelet, pyörität silmiä ja huokailet matkien luukunhoitajan liikkeitä. Ja tähän valitukseen mikä aina alkaa että on niin kiire ja plaa plaa olen vastannut että kyllähän se aika menee jos tuota samaa mantraa kaikille potilaille jauhat, katse näppäimistöön ja aika kiitos. Toim huom missään muualla en käyttäydy näin.[/QUOTE]
Ei tehoa! Niin metsä vastaa kun sinne huudellaan.Tämmöistä esimerkkiäkö annat lasten läsnäollessa??Epäkunnioittavaa käytöstä!!!!Nöyremmällä asenteella selviää paremmin.

me teemme nykyisin niin, että yritämme jostain repiä rahaa yksityiselle koska tuo terveyskeskus-systeemi on ihan perseestä! yrität soittaa mutta kukaan ei vastaa ja sitten soittoaika loppuukin.. TAI jos joku vastaa, ajat ovat takuulla menneet ja sinun käsketään soittaa aamulla uudestaan :headwall: toisaalta ei sekään aina takaa mitään vaikka sinne lääkärille pääsisi, usein siellä on joku hoonoa soomea vääntävä tyyppi jonka puheesta et tajua mitään ja joka ei itse tajua potilaan ongelmaa |O hyvänä esimerkkinä se, kun äitini satutti nilkkansa ja lääkäri oli hokenut vain " vettä polvessa" eikä edes ollut katsonut äidin turvonnutta nilkkaa.. vasta kun äiti lääkäriltä päästyään kysyi neuvonnasta että mitäs hän nyt tekee jalkansa kanssa, pääsi hoitajalle ja sai jääpussin sekä tukisiteen

laitoit näin

Jos sinne ei mene jonottamaan heti aamulla, niin sitten vuoroa voi joutua odottamaan useammankin tunnin ja siihen rääkkiin en aio laittaa sairasta lasta.

miksi et mennyt tarpeeksi ajoissa? joskus on vain pakko lähteä kukonlaulun aikaan kun sairastuu, tai joissakin tapauksissa vaikka keskellä yötä. eihän se virkailijan vika ole jos menit liian myöhään.

Minähän menin ajoissa. Olimme paikalla klo 7.40 eli 20 minuttia ennen vastaanoton aukeamista. Se on ainoa keino välttyä usean tunnin jonotukselta.

Paitsi nyt tämäkään taktiikka ei toiminut, kun epäpätevä vastaanottovirkailija ei antanut meille jatkoaikaa.

Oudot on systeemit teillä. Meillä voi soittaa vielä vaikka kahdeltatoistakin, että olisiko sattumalta jäänyt yhtään vapaata aikaa, jos ei ole, annetaan aika iltapäiväpäivystyksestä, ja jos sielläkään ei ole, niin sitten illalla jonottamaan polille.