N
Neuvoton
Vieras
Olen eronnut pitkästä suhteesta ja heti eron kynnyksellä tapasin uuden miehen, joka täyttää kaikki toivomukseni mitä mieheltä haluan. Olemme tapailleet muutaman kuukauden ajan ja hän vaikuttaa myös olevan hyvin ihastunut minuun. Meillä on kummallakin hyvät työt ja elämä tasapainossa.Olen hyvin onnellinen hänen kanssaan ja kaikki suhteen osa-alueet toimivat liiankin hyvin ollakseen totta. Ongelma on että silloin kun lähdemme ulos pitämään hauskaa/ baariin, käyttäydyn (kuulemma) alkoholin vaikutuksen alaisena kuin eri ihminen. Olen mieheni mukaan keskustellut läheisesti muiden miesten kanssa, huomioimatta häntä ollenkaan, antanut koskettaa itseäni ( en ole pettänyt häntä, suudellut tms.) ja loukannut häntä useita kertoja. Itse en ikinä muista seuraavana päivänä mitään, rehellisesti en mitään enkä ymmärrä miksi olen niin flirtti humalassa kun muuten en ole tippaakaan muita kuin häntä kohtaan. Tiedän että olen noina kertoina juonut liikaa ja luvannut ettei käytös toistu, mutta kerta toisensa jälkeen alkoholin käyttö on riistäytynyt käsistä ulkona ollessamme. Muuten en ikinä juo alkoholia muuta kuin ollessamme lähdössä viihteelle, joskus lasin viiniä. Hän on osoittanut minulle olevansa loukkaantunut minulle ja olen huomannut merkkejä siitä että hän pohtii haluaako hyväksyä minua ollenkaan elämäänsä. Pitäisikö olla loppuelämä kotona eikä käydä ulkona ollenkaan? Onko muilla kokemuksia siitä ettei ymmärrä omaa toista loukkaavaa käytöstään/ syitä sille? Olemme alle 3kymppisiä.