Tytöllä 7v alkoi tänään oksennustauti tuossa alkuillasta ja aivan kamalaa on... väsyny tietenki tuo reppana ku varmaan 7-8 kertaa oksentanu tälle illalle ja nukkumaanmenoaikakin mennyt ajat sitten.
Kysynkin siis kokeneemmilta, että onko parempi antaa sitä syötävää ja juotavaa, vaikka ei kauaa pysy sisällä ku näytti äsken että taitaa olla sappinestettä enää mitä oksentaa?
Vai kiusaanko yötä vasten turhaan jos juotan ja sitten herää koko ajan oksentamaan?
Pojalla kaamea ripuli ja oksensikin taas iltasella tuossa, mutta ei kovin tiheään tule kakkaa vaikka juo aika paljon ja syönytkin pikkasen jotain.
Mies aloitti äsken ripuloinnin niin mielenkiinnolla odotan iskeekö se minuunki vielä... Maitohappobakteereja hain apteekista ja otin itsekin varalta et jos se vaikka lieventäs sitä tautia jos on tullakseen..
Kysynkin siis kokeneemmilta, että onko parempi antaa sitä syötävää ja juotavaa, vaikka ei kauaa pysy sisällä ku näytti äsken että taitaa olla sappinestettä enää mitä oksentaa?
Vai kiusaanko yötä vasten turhaan jos juotan ja sitten herää koko ajan oksentamaan?
Pojalla kaamea ripuli ja oksensikin taas iltasella tuossa, mutta ei kovin tiheään tule kakkaa vaikka juo aika paljon ja syönytkin pikkasen jotain.
Mies aloitti äsken ripuloinnin niin mielenkiinnolla odotan iskeekö se minuunki vielä... Maitohappobakteereja hain apteekista ja otin itsekin varalta et jos se vaikka lieventäs sitä tautia jos on tullakseen..