eli on 2v ja 2½kk ikäiset räkätaudissa!
Vauvalla alko räkätauti maanantina, tiistai aamuna oli kiukkunen (perustyytyväinen vauva)ja käsittely arka, sekä syöminen kävi hankalammaksi. Lisäks oli lämpöä ad.38.4 pempusta.
Käytin lääkärissä, keuhkot ja korvat siisti, mut limainen yskä. Nyt edelleen limainen. Saatiin ohjeeksi panadol suppoa ja laittaa nenään nasolintippoja. Nasolin auttaa hetken ni olen sit laittanu NaCl tippoja ja imassu nenän puhtaaksi. Syö ihan kohtuudella. Sellanen valittelevainen on ja ääni paineessa
Nyt kysyisin tästä vauvan nukuttamisesta! Oon saanu tuon tytön nyt päivällä nukahtamaan parhaiten ulos rattaisiin ja sisällä kaukaloon. Uskallanko nukuttaa yön kaukalossa (pinniksen jalkojen alla on kirjat ja tuntuu et se ei riitä ).. ku eikö ole ohjeena ettei vauvaa saisi pitää pitkiä aikoja kaukalossa?
Eilen illalla käytin tytön kylvyssä ja se aukas mukavasti nennää, yöksi laiton myös sipulisilppua harsonsisään.
Lääkäri anto ohjeeks myös et jos lämpöily jatkuu ni loppuviikosta uusiyhteys.. ni mietin et viedäkkö jo huomenna jos on tuommonen valittelevainen, vaik se todennäkösesti johtuuki tuosta räkäisyydestä.
Vauvalla alko räkätauti maanantina, tiistai aamuna oli kiukkunen (perustyytyväinen vauva)ja käsittely arka, sekä syöminen kävi hankalammaksi. Lisäks oli lämpöä ad.38.4 pempusta.
Käytin lääkärissä, keuhkot ja korvat siisti, mut limainen yskä. Nyt edelleen limainen. Saatiin ohjeeksi panadol suppoa ja laittaa nenään nasolintippoja. Nasolin auttaa hetken ni olen sit laittanu NaCl tippoja ja imassu nenän puhtaaksi. Syö ihan kohtuudella. Sellanen valittelevainen on ja ääni paineessa
Nyt kysyisin tästä vauvan nukuttamisesta! Oon saanu tuon tytön nyt päivällä nukahtamaan parhaiten ulos rattaisiin ja sisällä kaukaloon. Uskallanko nukuttaa yön kaukalossa (pinniksen jalkojen alla on kirjat ja tuntuu et se ei riitä ).. ku eikö ole ohjeena ettei vauvaa saisi pitää pitkiä aikoja kaukalossa?
Eilen illalla käytin tytön kylvyssä ja se aukas mukavasti nennää, yöksi laiton myös sipulisilppua harsonsisään.
Lääkäri anto ohjeeks myös et jos lämpöily jatkuu ni loppuviikosta uusiyhteys.. ni mietin et viedäkkö jo huomenna jos on tuommonen valittelevainen, vaik se todennäkösesti johtuuki tuosta räkäisyydestä.