Rakas isäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cassyput
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos joku,olipa se kuka tahansa,aiheuttaa jatkuvasti pelkkää mielipahaa ja saa sut tuntemaan itsesi huonoksi,niin miksi sitä pitää väkisin pitää yhteyttä ja koittaa olla mukava? anna lla,ota etäisyyttä,katkaise välit. älä anna kenenkään satuttaa sua,olkoot se sitten isä tai aviomies tai serkun kummin kaima.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Hae apua, joka auttaa sinua hyväksymään asian muuten siirrät "katkeruutesi" tyttärillesi.

Sehän tässä on se suurin huolenaihe ollut. Ollaan vähän jo mun miehen kanssa puhuttu tästä mun akuutista terapian tarpeesta... Päätöstä en ole vielä tehnyt.

Mun yksi läheinen pääsi vastaavasta isäsuhteesta henkisesti irti vasta 12:n terapiavuoden jälkeen. Kaikki ei edes silloin. Kuulemma jotain vain yht äkkiä kliksahti paikoilleen kun terapia oli kuulemma niin pätevää ( nykypäivänä verraten 15v takaiseen ).
Nykyään ko henkilö tekee mielenterveystyötä vastaavien uhrien parissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja isätön:
mun isä jätti mut 7 vuotiaana ja meni taivaaseen.

Aha. No olen tosi pahoillani menetyksestäsi. Mutta mun pitäis nyt sitten olla kiitollinen paskastakin isästä, kun mulla sentään on semmonen vai?

Kuuleppa Cassy, on aika helvetin iso juttu menettää isänsä tuon ikäisenä.

ei pidä paikkaansa. Rukoilin tuon ikäisenä että isäni kuolisi, ja ei tarvitsisi pelätä että tappaa äidin.

On helpompaa jos paskaa ei ole kuin että jos se on.

Niin monilla ihmisillä on oikeasti jotain erityispiirteitä, joita ei oteta huomioon... on paljon diagnosoimattomia ihmisiä vanhempina, jotka eivät todellakaan osanneet olla oikeanlaisia vanhempia.

Cassylle en halua antaa muuta neuvoa, kun että tunne tunteesi, uskalla tuntea ja vain sinä itse voit itsesi tietyistä tunteista vapauttaa, oivaltaa. Ja kun olet valmis, varmaan luovutat jossain vaiheessa, nimittäin sen hyväksymisen hakemisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä tiedän, että mä kadun niin helvetisti sitten mun isää ei enää ole. En vain tiedä vielä mitä.

mä olen ylpeä susta vaikka en sua tunnekkaan. Tossa aloitus viestissäsi kerroit mitä kaikkea olet saanut aikaiseksi se on upeaa. Ihailen sun kaltaisia ihmisiä, jotka tekevät asiat järkevästi.
Oletko ajatellut lähettää aloitus viestin isällesi se on täydellinen kirje sun tunteistasi. Paljon jaksamisia!