A
"aapee"
Vieras
Ei se seksin arkistuminen oikeasti ole miehillä eikä naisilla asennoista kiinni. Se voi olla helppo selitys itselle ja muille, mutta tosiasiassa sama kumppani on se "ongelma". Uusi vieras kumppani tekee tietenkin asioita eri tavalla, koska olemmehan kaikki yksilöitä. Kahta samanlaista seksikumppania tuskin löytyy.
Et varmaankaan ole aloittamassa parisuhdetta tuon miehen kanssa, mutta jos niin tekisitte, niin samalla tavalla se teidänkin seksi arkipäiväistyy. Se vain on sellainen elämän fakta. Nyt tuntuu ehkä imartelevalta kuulla olevansa joku kamasutran seksiguru, jonka kanssa mies pääsee seitsemänteen taivaaseen. Valitettavasti totuus on vain se, että sulla on erilainen (ei välttämättä silti parempi) tapa harrastaa seksiä kuin miehen vaimolla. Niin ja toki eri naama ja kroppa, eli vaihtelua siinäkin mielessä.
Tämähän se varmaan on useimmilla taustalla.
Mutta jos mieheni pyytäisi minua kokeilemaan jotain erilaista, niin en minä siitä kieltäytyisi. Itse olen joskus ehdottanutkin miehelleni jotain ihan uutta ja se on jäänyt mukaan repertuaariin, jos molemmista on tuntunut hyvältä.