Rakastajattarelta kysymys vaimoille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sahaan omaa oksaani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei se seksin arkistuminen oikeasti ole miehillä eikä naisilla asennoista kiinni. Se voi olla helppo selitys itselle ja muille, mutta tosiasiassa sama kumppani on se "ongelma". Uusi vieras kumppani tekee tietenkin asioita eri tavalla, koska olemmehan kaikki yksilöitä. Kahta samanlaista seksikumppania tuskin löytyy.

Et varmaankaan ole aloittamassa parisuhdetta tuon miehen kanssa, mutta jos niin tekisitte, niin samalla tavalla se teidänkin seksi arkipäiväistyy. Se vain on sellainen elämän fakta. Nyt tuntuu ehkä imartelevalta kuulla olevansa joku kamasutran seksiguru, jonka kanssa mies pääsee seitsemänteen taivaaseen. Valitettavasti totuus on vain se, että sulla on erilainen (ei välttämättä silti parempi) tapa harrastaa seksiä kuin miehen vaimolla. Niin ja toki eri naama ja kroppa, eli vaihtelua siinäkin mielessä.

Tämähän se varmaan on useimmilla taustalla.

Mutta jos mieheni pyytäisi minua kokeilemaan jotain erilaista, niin en minä siitä kieltäytyisi. Itse olen joskus ehdottanutkin miehelleni jotain ihan uutta ja se on jäänyt mukaan repertuaariin, jos molemmista on tuntunut hyvältä.

nimenomaan! ja jos seksi olisi vaimon mielestä kivaa tuon miehen kanssa, hän olisi varmasti kokeilunhaluinen ja useammin halukas. ehkä mies on jotenkin huono sängyssä ja sulla(rakastajatar) ei ole kovin hyvät kokemukset seksistä kun kelpaa jyystö kuin jyystö asennosta kuin asennosta?

Luepas uudelleen. Rakastajalleni ei ole ongelma määrä, vaan laatu. Vaimonsa mielestä laatu on hyvää, eikä hän sitä halua siksi muuttaa.

Alhaista. Toivon todellakin, että jäisitte kiinni puolisoillenne ja he jättäisivät teidät. Siinä voisitte sitten kiukutella toisillenne. Tod. näk niin tuleekin käymään ennemmin tai myöhemmin.

[QUOTE="aapee";28911824]Voin kyllä tehdä oman aloituksen pihtaavista miehistä. Muutamaan ketjuun olen joskus kommentoinutkin oman mieheni haluttomuutta. Tässä ketjussa halusin nyt vaan saada valaisua tähän kaavoihin kangistumiseen ja niissä itsepintaisesti pitäytymiseen, vaikka toinen välillä toivoisi jotain muutakin.

Aika naiivi olet, jos tätä luulet tosissasi provoksi.[/QUOTE]

Tarkoitatko naiivilla sitä, että en usko ihmisten pettävän puolisoitaan?

Väärin. Tiedän ihmisten pettävän puolisoitaan. Mutta sinä olet kirjoitustapasi ja aiheenvalintasi puolesta ilmiselvä provo.

Olen tapaillut yhtä ukkomiestä seksin merkeissä jonkin aikaa. Hänellä ongelmana on kotona ollut se, että vaimo haluaa seksiä aina vain saman kaavan mukaan. Mies haluasi välillä jotain muutakin kuin aina sitä iänikuista 'näkkileipää'. Vaimo taas ei halua muuta ja hän on tyytyväinen aina samana toistuvaan avioseksiin.

Mies ei vaadi mitään ihmeellisyyksiä, ei anaalia, S/M-seksiä, tuhmien puhumista tai mitään muutakaan erikoisuutta. Ihan perusseksi kävisi, kunhan sitä vain tehtäisiin vähän vaihtelevammin. Mies haluaisi rakastella useammassa eri asennossa. Miksi vaimo ei ymmärrä tätä tarvetta ja suostu miehen mieliksi edes joskus kokeilemaan jotain muutakin asentoa kuin sitä omaa lemppariaan? Tällä tyylillä hän on ajanut miehensä toisen naisen syliin.

Olen harrastanut rakastajani kanssa ihan perusseksiä, eri paikoissa ja vaihtelevissa asennoissa ja hyvältä on tuntunut. Meistä molemmista. Mies sanoo saavansa nyt elämänsä parasta seksiä, eikä halua lopettaa suhdetta kanssani.

Sahaan tässä omaa oksaani, mutta haluan antaa vaimolle vinkin, että kannattaisi myös kuunnella miehen toiveita, varsinkin kun hän ei mitään ihan mahdottomia vaadi. Vai onkohan tässä takana jotain muuta, mitä en tiedä. Valaiskaa minua te vaimot, joilla on aina hyvin yksitoikkoista seksiä.

Sä oot sit just sopiva niille naisille joiden mies tarvii jotain vaihtelua eikä ne naiset itse viitsi. Hoidahan hommas. :)

[QUOTE="vieras";28913764]Sä oot sit just sopiva niille naisille joiden mies tarvii jotain vaihtelua eikä ne naiset itse viitsi. Hoidahan hommas. :)[/QUOTE]

Homma on hoidossa. Ja rakastajanikin on hoitanut oman leiviskänsä kunnialla.

Yhteistyössä