Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aina tuo iänikuinen seksittömyys mukamas syynä. Hah, uskoo ken tahtoo.
Sitä paitsi. Seksiin tarvitaan aina kaksi. Mikäs mies se semmoinen on, joka ei saa vaimoaan syttymään?
Itse pitäisin vielä parempana palana, jos esim. mies pesisi ne naisen sukat. Ainahan sitä jostain sellaisen ukon löytää, jolta seksiä saa.
No, ei se sinulle ihan sama ole, kun kerran avauksesi teit. Nimimerkkisikin aloituksessa kertoo jotain siitä, mitä tosiasiassa ajattelet. Tunnut epävarmalta sen suhteen mitä teet, vaikka viesteilläsi todistelet ihan muuta.
Ai miksikö mies valehtelisi? Voevoe. Siihen miksi mies valehtee voi olla tuhat ja yksi syytä. Päällimmäisenä voi olla se, että haluaa olla sulle mieliksi ja varmistaa, että pysyt siinä käytettävissä. Hänellehän tuo on optimaalinen ratkaisu, vaikka hän saakin pelätä, että joku päivä rakastut häneen ja menet paukauttamaan kaiken vaimolle. Senkin takia kandee olla sulle mieliksi. :O
Eikö tämä provo nyt ottanut tarpeeksi tulta (minustahan tämä ketju oli varsin aktiivinen) että se piti mennä pilaamaan ilmeisellä ylilyönnillä.
Mä olen ollut monen ukkomiehen kanssa ja kyllä siellä yleisesti valitetaan sitä seksin puutetta/liian kilttiä seksiä/ ei saa toteuttaa itseään jne.
Aha. Noh, mikäs sun tekosyysi on pettää omaa "rakasta" kumppaniasi?
Mä en ymmärrä tätä ruikutusta seksistä. Miksi hitossa ihmiset pariutuvat sellaisten tyyppien kanssa, joiden kanssa halut eivät määrällisesti ja laadullisesti kohtaa? Jos taas aiemmin kokeilunhaluisesta ja seksiä rakastavasta kumppanista on tullut kaavoihin kangistunut ja haluton, niin silloin ehkä olisi myös sen valittajan syytä katsoa peiliin...seksin harrastaminen kun on kahden kauppa.