S
Softy
Vieras
Mutta mitä väliä onko palstalainen tai ei?No tietysti "sitä" sitten![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta mitä väliä onko palstalainen tai ei?No tietysti "sitä" sitten![]()
palstalaiset on kato eturivin henkilö, ei mikään tavis.Mutta mitä väliä onko palstalainen tai ei?![]()
Mutta pitääkö se ilmoittaa täällä?Se on
palstalaiset on kato eturivin henkilö, ei mikään tavis.
Se on niinkuin rakastelusta jonkin julkkiksen kans, siitä saa kunniaa ja mainetta ja ehkä jotakin muutakin, I donnou.
Olethan sinäkin ilmoittanutMutta pitääkö se ilmoittaa täällä?
ei tietenkään pidä, mutta painaja haluaa palstailijoitten tietävän sen panemisen.Mutta pitääkö se ilmoittaa täällä?
Täällä tiedetään suhteesta epekiin. Muista jutuista en ole puhunut täällä.Olethan sinäkin ilmoittanut![]()
Mutta pitääkö se ilmoittaa täällä?
Khyyl se on varmempi raportoida. Pitääki laittaa misteri väsäämään jonkinlaista kirjelmääMutta pitääkö se ilmoittaa täällä?
Mä en ala leveilemään täällä.Khyyl se on varmempi raportoida. Pitääki laittaa misteri väsäämään jonkinlaista kirjelmää![]()
Minä kans tykkäisin rakastella palstalaisen kans.
Olisko vapaaehtoisia?
Ei käy! Vain nainen on hyväksyttävä ja saa olle sievä nainen myös!Käykö molemmat sukupuolet, vai ?![]()
En ole ollut päättömän kanssa.Aloittajan mainisemaa touhua palstanaisten kanssa on harrastanut luultavasti ainoastaan Päätön, toiset vain kehuvat kalajutuillaan.
![]()
Joku taitaa olla kateellinen PäättömälleAloittajan mainisemaa touhua palstanaisten kanssa on harrastanut luultavasti ainoastaan Päätön, toiset vain kehuvat kalajutuillaan.
![]()
Muistakin olla olematta, olet vain minun ok??En ole ollut päättömän kanssa.
Joku taitaa olla kateellinen Päättömälle![]()
Mistä sä tiedät onko hänellä munat vai ei?
Päättömälle ja munattomalleko?![]()
En mä tuota kirjoittanuMuistakin olla olematta, olet vain minun ok??