V
vierailija
Vieras
Sen viestin kirjoitin Minä eli Sinä!Yes you did!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sen viestin kirjoitin Minä eli Sinä!Yes you did!
Kuka olet? Hoet tuota usein.Muistakin olla olematta, olet vain minun ok??
Olen Sun oma Alkomama!Kuka olet? Hoet tuota usein.![]()
Mistä sä tiedät onko hänellä munat vai ei?![]()
Mitä se sinulle kuuluu jos päätön on täällä edelleen vaikka vaan harmaana?? Olethan sä itsekin nyt raukkamaisesti haukkumassa häntä harmaana....mikäs sä sitten oot itse? Pilluton?Munattomat on häipyvinään, mutta kyttää näytelmää esiripun raosta![]()
Mitä hiivattia?Täällä tiedetään suhteesta epekiin. Muista jutuista en ole puhunut täällä.
Minå olen silloin tällöin tällä palstalla rakastellut välimerkkejä. Ne on yleensä olleet mustia.
Niinno eipä siinä oo paljo syytä leveilyyn, jos on meikää käyny polokaseen... Olis pikemminki semmonen synnintunnustusMä en ala leveilemään täällä.
Parempi puhua jostakin muusta.Niinno eipä siinä oo paljo syytä leveilyyn, jos on meikää käyny polokaseen... Olis pikemminki semmonen synnintunnustus![]()
Pilkunhässijä![]()
Jaa. Ihme sinänsä, että epekillä on edes kerran elämässä ollut nainen. Onko se livenä yhtä vittuileva ja aggresiivinen ku täälä?
Miten olet voinut olla sellaisen möykkääjän kanssa? Hänhän riehuu täällä palstallakin ja haukkuu muita palstailijoita.
Miten olet voinut olla sellaisen möykkääjän kanssa? Hänhän riehuu täällä palstallakin ja haukkuu muita palstailijoita.
Oli livenä ihan toisenlainen. En ole ainoa nainen.Jaa. Ihme sinänsä, että epekillä on edes kerran elämässä ollut nainen. Onko se livenä yhtä vittuileva ja aggresiivinen ku täälä?
Ei ollut mulle sellainen. En tiedä mikä häneen on mennyt.Miten olet voinut olla sellaisen möykkääjän kanssa? Hänhän riehuu täällä palstallakin ja haukkuu muita palstailijoita.
Sain eräältä palstan naiselta noin vuosi sitten herpeksen. Vituttaa vieläkinTekis mieli laittaa nimi esille, ettei tartuta muitakin. Ja ei, kondomi ei suojaa kovinkaan hyvin herpekseltä.
Kanna vastuusi ja varoita muita; nimi tiskiin!Sain eräältä palstan naiselta noin vuosi sitten herpeksen. Vituttaa vieläkinTekis mieli laittaa nimi esille, ettei tartuta muitakin. Ja ei, kondomi ei suojaa kovinkaan hyvin herpekseltä.