Rakastuin italialaiseen miljonääriin Firenzessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sveitsissä asun puolet vuodesta, Firenzessä. Olen eronnut nainen, minulla on 2 lasta. Ex-mieheni on sveitsiläinen. On helpompi lasten takia asua suht lähekkäin, toukokuusta syksyyn vietämme lasten kanssa Suomessa.

Joka tapauksessa, kesällä ihastuin erään ravintolaillan tuoksinassa viehättävään italialaiseen busines-mieheen, sanottakoon tässä hänen etunimensäkin -Riccardo. Vietimme samassa pöydässä koko illan keskustellen hyvin henkilökohtaisistakin asioista, illan päätteeksi vaihdoimme puhelinnumerot. Siitä suhde alkoi kehittyä hyvin nopeasti, ja sanon suoraan että se leimahti myös rakkaudeksi asti. En rakastu noin vaan, se ei ole minulle helppoa eikä sitä ole tapahtunutkaan aiemmin kuin ensirakkauteni kanssa yläasteella, ja tavattuani ex mieheni aikoinaan. Riccardo oli siis vasta kolmas mies jota olen todella alkanut rakastaa.

Tämän kuun alussa Riccardo paljastui 4 lapsen naimisissa olevaksi sähköasentajaksi. Hän ei siis ollutkaan sinkku pörssimeklari Milanosta, kuten olin kuvitellut. Ajattelin että teen itsemurhan, se sattui niin kovasti, mutta en tietenkään voi itseäni surmata koska enemmän kuin Riccardoa, rakastan tietenkin lapsiani. Mutta olen ajatellut, että tuhoan Riccardon. En vain tiedä onko se oikein hänen perhettään kohtaan, jotka ovat syyttömiä ko.miehen alaarvoiseen luonteeseen. En vielä tiedä miten kostan, mutta se on nyt prioteettini numero yksi.

Minulla on Sveitsin kansalaisuu, ex-mieheni on syntyjään firenzeläinen ja olemme aina asuneet Firenzessä. Miten ihmeessä minulla olisi Sveitsin kansalaisuus, jos asuisin Italiassa? Selittäkääpä se.
En ole koskaan ollut kirjoilla Italiassa.
Voisitte lopettaa älyttömän jankutuksen.

Nää on sun omia kirjotuksias "minna" että elä käy aukoon päätä luetun ymmärtämisestä kun et näköjään osaa ite sitten ilmaista kirjoittamalla.

Sveitsissä asun puolet vuodesta, Firenzessä. Olen eronnut nainen, minulla on 2 lasta. Ex-mieheni on sveitsiläinen. On helpompi lasten takia asua suht lähekkäin, toukokuusta syksyyn vietämme lasten kanssa Suomessa.

Joka tapauksessa, kesällä ihastuin erään ravintolaillan tuoksinassa viehättävään italialaiseen busines-mieheen, sanottakoon tässä hänen etunimensäkin -Riccardo. Vietimme samassa pöydässä koko illan keskustellen hyvin henkilökohtaisistakin asioista, illan päätteeksi vaihdoimme puhelinnumerot. Siitä suhde alkoi kehittyä hyvin nopeasti, ja sanon suoraan että se leimahti myös rakkaudeksi asti. En rakastu noin vaan, se ei ole minulle helppoa eikä sitä ole tapahtunutkaan aiemmin kuin ensirakkauteni kanssa yläasteella, ja tavattuani ex mieheni aikoinaan. Riccardo oli siis vasta kolmas mies jota olen todella alkanut rakastaa.

Tämän kuun alussa Riccardo paljastui 4 lapsen naimisissa olevaksi sähköasentajaksi. Hän ei siis ollutkaan sinkku pörssimeklari Milanosta, kuten olin kuvitellut. Ajattelin että teen itsemurhan, se sattui niin kovasti, mutta en tietenkään voi itseäni surmata koska enemmän kuin Riccardoa, rakastan tietenkin lapsiani. Mutta olen ajatellut, että tuhoan Riccardon. En vain tiedä onko se oikein hänen perhettään kohtaan, jotka ovat syyttömiä ko.miehen alaarvoiseen luonteeseen. En vielä tiedä miten kostan, mutta se on nyt prioteettini numero yksi.

Minulla on Sveitsin kansalaisuu, ex-mieheni on syntyjään firenzeläinen ja olemme aina asuneet Firenzessä. Miten ihmeessä minulla olisi Sveitsin kansalaisuus, jos asuisin Italiassa? Selittäkääpä se.
En ole koskaan ollut kirjoilla Italiassa.
Voisitte lopettaa älyttömän jankutuksen.

Nää on sun omia kirjotuksias "minna" että elä käy aukoon päätä luetun ymmärtämisestä kun et näköjään osaa ite sitten ilmaista kirjoittamalla.

Minä en ymmärrä mikä sinun mielestäsi on ristiriidassa, en ole väittänytkään että mieheni ei olisi sveitsiläinen. On hän.
Ja kuten aiemmin jo korjasin, sekoitin Zurichin Firenzeen. Asumme Zurichissa.

Se mikä tässä ällöttää on rahan perässä juoksevat naiset. Sähköasentaja voi olla 10 kertaa parempi mies kuin pörssimeklari. Naimisissa oleva mies on varmaankin testattu ja hyväksi ja toimivaksi havaittu. Nyt ei ole syytä valittaa vaan iloita.

[QUOTE="minna";22344533]Minä en ymmärrä mikä sinun mielestäsi on ristiriidassa, en ole väittänytkään että mieheni ei olisi sveitsiläinen. On hän.
Ja kuten aiemmin jo korjasin, sekoitin Zurichin Firenzeen. Asumme Zurichissa.[/QUOTE]

Joo. Alkuperäiseen ongelmaasi palatakseni, älä tuhoa miehen elämää. Et todennäköisesti ole vain ymmärtänyt onko hän miljonääri/sähköasentaja. Ja mitä helvetin väliä sillä edes olis. Keskity omaan elämääsi.

Miten joku ei voi tietää, missä kaupungissa asuu, jos on asunut siellä vuosikaudet?

Joo. Alkuperäiseen ongelmaasi palatakseni, älä tuhoa miehen elämää. Et todennäköisesti ole vain ymmärtänyt onko hän miljonääri/sähköasentaja. Ja mitä helvetin väliä sillä edes olis. Keskity omaan elämääsi.

Miten joku ei voi tietää, missä kaupungissa asuu, jos on asunut siellä vuosikaudet?

Olen aika hajamielisessä tilassa koska sydämeni on särkynyt.
Noissa on molemmissa Z, ja en vaan huomannut edes kirjoittavani väärin.

[QUOTE="minna";22344556]Olen aika hajamielisessä tilassa koska sydämeni on särkynyt.
Noissa on molemmissa Z, ja en vaan huomannut edes kirjoittavani väärin.[/QUOTE]

Älä poika jauha paskaa, opettele edes kirjoittamaan.

[QUOTE="minna";22339827]Eikä ole, elettepa te hauskoja. Kai minä nyt itse tiedän, asunko Sveitsissä vai Italiassa.
Kehottaisin palaamaan koulunpenkille.[/QUOTE]

Firenze on kaupunki Toscanassa Keski-Italiassa, Arno-joen varrella. Kaupungin väkiluku on noin 366 000 (2008).

Firenze – Wikipedia

Kannattisi ottaa asioista ensin selvää ja jankata sitten, nii olis ehkä mielekkäämpää ;)

[QUOTE="minna";22340664]Nyt voin sen verran myöntää, että emme tokikaan asu Firenzessä, vaan Zurichissä. Sekoitan aina nuo kaupungit kirjoitusasultaan keskenään.
Siis anteeksi, kotikaupunkini on siis Zurich, ei Firenze.[/QUOTE]

no tamahan selittaa sitten sen, miksi sahkomies on sekoittanut ammattinsa kirjoitusasultaan miljonaariin.

Oikeesti, miten voi mennä noin halpaan ja kehtaa vielä kertoa asiasta eteenpäin.
Mutta Riccardolla on ainakin ollut hauskaa.
Tosiaan, kosto on aina paras ,tasapainoisen ihmisen käyttämä keino ja kannattaa pitkinä talvi-iltoina miettiä toteuttamisvaihtoehtoja kun uni ei tule silmään. Pistä miehen perheen lemmikkikani kattilaan. Piiloudu miehen kylpyammeeseen ja nouse sieltä kuristamaan mies. Ystävysty miehen vaimon kanssa. Onhan näitä marttojen suosimia tapoja jos jonkinlaisia. Mukavaa syksyä !

Aamuviihdettä! Tää on sama, kun mun exä kerto panneensa jotain ruotsalaista huippu-urheilijaa ollessaan turvamiehenä. Noooh:) rakastan näitä tarinoiden selvitelyä ja togin esille että herra oli parkkialueen jv:nä ohjailemassa liikennettä kisoissa..lisäksi noihin aikoihin tyyppi tuli reisille ennen varsinaista toimitusta. Ja muutaman vuoden jälkeen ei muistanutkaan tarinaa jonka kertoi. Arvatkaapa kuinka vaikeaksi meni, kun selitti paaaljon myöhemmin yhtä lähes 200e hotellilaskua...kun ilmaseen majotukseen ois päässy 25e taksimaksulla ja ne miespuoleiset kaverit muutti nimeä kokoajan ja kellekkään ei ollu puhelinnumeroa, ei tiedetty missä on töissä, ei ollu harrastusten parista..
Niin. Valheella on joskus lyhyet jäljet. Kyllä se oli aika pahalla tuulella kun rakensin itselleni uuden elämän.....en tosin tiedä olisiko rehllisyys edes auttanut tosta hotelliyöstä yli.

[QUOTE="minna";22344533]Minä en ymmärrä mikä sinun mielestäsi on ristiriidassa, en ole väittänytkään että mieheni ei olisi sveitsiläinen. On hän.
Ja kuten aiemmin jo korjasin, sekoitin Zurichin Firenzeen. Asumme Zurichissa.[/QUOTE]

Miten sä minna hyvä sitten selität tämän lauseen?
Jos mies onkin zurichilainen ja sulla meni vaan kaupungit sekaisin, niin miten italia sitten liittyy tähän mitenkään. Katso seuraava lause:
"Joka tapauksessa, kesällä ihastuin erään ravintolaillan tuoksinassa viehättävään italialaiseen busines-mieheen, sanottakoon tässä hänen etunimensäkin -Riccardo. "

Ricardo työntyi syvälle kuin Maranellon musta ori. Mäntä nakutti tasaiseen tahtiin kunnes orgastinen Karl Fazerin hyväksynnän saanut paska pökäle työntyi ulos vaaleanruskeasta sulkijalihasten kiristämästä anusreiästä.

Yhteistyössä