Rakastuin serkkuuni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Layla23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en nyt ymmärrä et mikä idea tässä aloituksessa on. siis olet nyt sitte provo tai oikeesti serkkuusi rakastunut. miksi sitä täällä hehkutat. jos olet yhtään tätä palstaa seuraillut niin olet varmaan huomannut että täällä saa pas*aa niskaan vähemmälläkin. sitäkö siis halusit? vai luulitko että kaikki on onnellisia sun puolestasi? jotenkin tulee mieleen että tämä olisi provo ja haluat vaan saada pitkän ketjun aikaiseksi ja palstalaiset toistensa "niskavilloihin kiinni". kenties saat jotain iloa sitten siitä. mä ainakin pidän kaikki ihastumis-rakastumiseni pois tältä palstalta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
mä en nyt ymmärrä et mikä idea tässä aloituksessa on. siis olet nyt sitte provo tai oikeesti serkkuusi rakastunut. miksi sitä täällä hehkutat. jos olet yhtään tätä palstaa seuraillut niin olet varmaan huomannut että täällä saa pas*aa niskaan vähemmälläkin. sitäkö siis halusit? vai luulitko että kaikki on onnellisia sun puolestasi? jotenkin tulee mieleen että tämä olisi provo ja haluat vaan saada pitkän ketjun aikaiseksi ja palstalaiset toistensa "niskavilloihin kiinni". kenties saat jotain iloa sitten siitä. mä ainakin pidän kaikki ihastumis-rakastumiseni pois tältä palstalta.

Niin kuin tuolla jo aiemmin mainitsin, niin alkujaan laitoin tämän tänne siksi, että osa minusta halusi, että täällä haukutaan ja hakataan moraalia päähän tai jopa sanotaan että laitonta. Mutta eilen sain enimmäkseen positiivisia vastauksia siihen saakka kun jaksoin palstailla. En ole mikään vakionaama; olen vasta ihan viime aikina käynyt muutaman kerran. Tänään neljäs kerta ja jätin nyt koko päiväksi tuonne yhteen välilehteen, että voin sitte seurata mitä ootte laittanu ku ehin... alkaa kyllä pikkuhiljaa kyllästyttää nämä provon huutajat...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
jokohan tää satutunti alkais riittämään |O

kiristääkö SULLA alkkarit?

mulla mitään päällä ole :laugh:

Eihän sun oo pakko lukea tätä ketjua.
Mä tykkään lukea romanttista hömppää ja joskus jopa Harlekiini-kirjoja...
Ai niin...tuskinpa täällä eukkoja kiinnostaa sun kalsarittomuutes,ei mua ainakaan (oman ukon bokserit vaan kiinnostaa)

Eipä se hyvin menny. Kaikkia vaan hirvitti tilanne ja sisko sanoi, että sitä kuvottaa, että olen menny serkkuni kans sänkkyyn. Itkin koko illan. Ne vaatii meitä eroamaan. Saavat kuulema hävetä silmät päästänsä... :'( Iskä ei kyllä paljoa sanonut. Oli sen näköinen, että jotain oli mielen päällä...

Tässäkö se nyt oli tämä suhde vai välini perheeseeni? Ne sanoi, että takaisin ei ole tulemista jos jatkan serkkuni kanssa. Että kiitti vaan, kun annoitte turhaa toivoa, että ihmiset vois hyväksyä tämän... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Layla23:
Eipä se hyvin menny. Kaikkia vaan hirvitti tilanne ja sisko sanoi, että sitä kuvottaa, että olen menny serkkuni kans sänkkyyn. Itkin koko illan. Ne vaatii meitä eroamaan. Saavat kuulema hävetä silmät päästänsä... :'( Iskä ei kyllä paljoa sanonut. Oli sen näköinen, että jotain oli mielen päällä...

Tässäkö se nyt oli tämä suhde vai välini perheeseeni? Ne sanoi, että takaisin ei ole tulemista jos jatkan serkkuni kanssa. Että kiitti vaan, kun annoitte turhaa toivoa, että ihmiset vois hyväksyä tämän... :'(

Kyllä sun nyt olis luullu itekin tajuavan ettei todennäköisesti monenkaan vanhemmat hyväksyis suhdetta sukulaiseen, niillehän se häpeä on ehkä enemmän kuin sulle...... :|

Kyllä tässä tarinassa on vauhdikkaita käänteitä. Samantien kun nähdään, syöksytään "porukoille". Eiköhän vähän rauhallisempi etenemistyyli olisi paikallaan. Viettekö te seurustelukumppaninne saman tien näytille, vaikka sukulainen olisikin? huh huh. Eihän kertojan omatkaan tunteet ja ajatukset kerkeä pysyä mukana tässä hurjassa menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kyllä tässä tarinassa on vauhdikkaita käänteitä. Samantien kun nähdään, syöksytään "porukoille". Eiköhän vähän rauhallisempi etenemistyyli olisi paikallaan. Viettekö te seurustelukumppaninne saman tien näytille, vaikka sukulainen olisikin? huh huh. Eihän kertojan omatkaan tunteet ja ajatukset kerkeä pysyä mukana tässä hurjassa menossa.

No onneksi niillä oli samat sukulaiset :laugh:

Ai nytkö se on meidän vika jos sun perhe ei hyväksy. Hei halooooooooo.
Tuota tuota.... pitäiskö sun vaan nyt selvittää pääs ja miettii vähän asioita

Mitäköhän ihmettä se uskis-veli sitten suuttui? sitäkö kun olitte ylipäätään sängyssä vai sitä että olette serkkuja? Ei raamattu kiellä serkkuja menemästä naimisiin, ei todellakaan...esiaviollista seksiä ei kylläkään suositella :/

Mutta mun mielipide näin uskovaisena on että antaa palaa vaan! Näyttäkää velipojalle faktaa Raamatusta, että se on ok että serkut "on" :)

Älä välitä muiden mielipiteistä! :hug: Sä olet rakastunut, se on todella hienoa ja se että kyseessä on serkkusi ei ole mitään merkitystä! Suomessa ei ole kielletty menemästä serkun kanssa naimisiin niinkuin on moni jo sanonutkin!
Älä välitä sukulaisista ja heidän mielipiteistään, ehkä hekin vain tarvitsevat aikaa sulattaakseen asian jos kerta ovat sitä vastaan.
Seurustele ihan rauhassa rakkaan serkkusi kanssa kun kerta toisianne rakastatte! Tuskin oma perheesikään sinua hylkää sen vuoksi, kyllä he tulevat hyväksymään teidät.
Ja et todellakaan anna mitään huonoa esimerkkiä lapsillesi.
Päinvastoin, näytät että on ihanaa olla onnellinen ja olet löytänyt tasapainoisen ja turvallisen ihmisen rinnallesi ja että molemmat välitätte toisistanne.

Nyt vaan pidätte toisistanne kiinni jos oikeasti välitätte ja rakastatte...

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja musta tää oli aika romanttinen...:
Hyvä ap! Ei sun tarvii välittää mitä kukaan muu teidän jutusta ajattelee, kun se kerran nyt täälläkin moneen kertaan on todettu lailliseksi.

Hei, kait se jo tuli perille? Pääsihän turvallisesti perille innostuksissan? (ai, se oliskin ollu jo kun suoraan jostain elokuvasta jos matkalla olis joku onnettomuus sattunu... )mitä kävi? kerro kaikki? ;) ;)

Olipas ketju paisunut, taisin osua arkaan aiheeseen...

:D Kyllä se mies perille pääsi. Leikkii nyt tuossa mun lasten kanssa. Muutenkin ihanasti auttanu mua lasten hoidossa nyt alle vuorokaudessa enempi kuin exä koko suhteen aikana... Saatiin lapsetkin nukkumaan jo puol ysiltä, vaikka yleensä mulla menee yksikseen lähemmäs kymmeneen saada esikko tainnutettua. :D

Kun se tuli iltapäivällä, me halattiin ja suudeltiin. Mua kyllä vähän nolotti lasten nähden, mutta niitä vaan nauratti. Käsikädessä kuljeskeltiin iltaan asti, kunnes lapset nukahti. Halailtiin ja suukoteltiin aina tilaisuuden tullen. Sitten illalla istuttiin sylikkäin sohvalla ja juteltiin ja suukoteltiin. Halutti kyllä toisen ihollekin koko ajan, mutta koitettiin malttaa olla hipeltämättä.

Tuli selväksi tämä lakiasia ja mies on sitä mieltä, että hän ei välitä vaikka menettäisi kaikki sukulaisensa. Hänellä on ahdistavat suhteet vanhempiinsa ja veljeensä, koska ovat tosi kiihkouskovaisia ja pelotelleet häntä niillä asioilla lapsesta asti. Mies ite erosi kirkosta heti kun pystyi ja siitä oli kuulema niin iso riita, että tuntui ihan maailmanlopulta. Siitäkin kuitenkin selvis, vaikka sen jälkeen on ollut tosi kireät välit sukulaisiin. Kun kuuntelen niitä juttuja, mitä hän kertoo perheestään, tulee väkisinkin ajatus, että hän on tervein ihminen koko sakissa. Kaikki on ihan sekaisin uskonnosta, vaikkei ne kuulu edes mihinkään lahkoon. Älytöntä meininkiä... Ollaan molemmat sitä mieltä, että hyvä vaan jos sen perheeseen ei tarvii pitää yhteyttä. Lapsilla on kuitenkin hyvä olla isovanhempia ja sukulaisia, niin toivotaan, että mun sukulaiset suhtautuu tähän hyvin. Ne on muutenkin ihan ihania... Mun sydän särkyy jos ne hylkää mut tän rakkauden takia, mutta en mä voi ilmankaan elää, kun tällaista löysin. Joku varmaan ymmärtää.. Tänään mennään illalla kylään mun vanhemmille. Jännittää kamalasti...

Oli kyllä kamalan romanttinen ilta. Ikinä en ole vastavaa kokenut. Tehtiin yhdessä ruokaakin silloin päivemmällä. Siinä on jotain maagista, kun istuu sohvalla rakkaansa sylissä, kädet toistensa ympärillä, välillä suukotellen juttelun lomassa. Kyllä me sitten loppujen lopuksi päädyttiin vaakamamboonkin. ;) Oli vielä upeempaa kuin silloin ekalla kerralla. Ja oli ihanaa herätä aamulla sieltä kainalosta. :D

Pidä tuosta miehestä kiinni kun olet oikean aarteen itsellesi löytänyt!

Kaikkea hyvää teille!! :hug:

musta toi serkun kans yhdessä oleminen kuulostaa kyllä vastenmieliselle, mut jokaisen oma asia. mut en kyllä ylläty jos sun perheellä on vaikeuksia hyväksyä asiaa. mut en kyllä ymmärrä miks te heti sinne sun porukoille tolleen menitte? eiks olis voinu ensin itse asiaa miettiä ja jotenkin sit "pehmeämmin" asiasta sanoa? mikä idea siinä oli? vai ootko hirmu nuori vielä? anna itsellesi aikaa sulatella asiaa ja miettiä et oletko oikeesti ihastunut serkkuusi, vai oliko se vaan se tilanne niin ihana ja mukaansa tempaava?

Ikinä en ole vieyt poikaystävää näytille näin aikasessa vaiheessa, mutta aateltiin nyt hoitaa se vaikein paikka heti alta pois niin voidaan jatkaa elämäämme pelkäämättä, että joku saa sen muuta kautta selville. Varmasti se uskis-serkkukin alkaa pian soitella... Oisko ollu teidän mielestä parempi, että vanhemmat olis saanu sellasen puhelun ja sitte soittaneet mulle, että ei kai tää oo totta. MItäs siinä tilanteessa olis pitäny tehdä?

Ittekin tunnen serkukset jotka asuvat yhdessä. Lapsensa ovat molemmat jo tehneet. Se tietty helpottaa asiaa. Mutta on se totta että kyllä se vähintään puheita aiheuttaa.

Itse en osaisi kuvitella rakastuvani serkkuun, mutta kukas mitään rakkaudelle voi. Mieti tarkaan itsesi ja lastesi kannalta. Asia kun koskee lapsiakin varsinkin jos on kyse pienestä paikka kunnasta että kaikki tietäisi teidän olevan serkkuja.

vieläkö tätä samaa romaanipas*aa jaksetaan täällä jauhaa... kohta varmaan selviää ettei ne ookkaa oikeesti serkuksia vaan toinen onkin sukuun adoptoitu. sit ei muuta ku hääkellot helisee ja eletään onnellisena elämä loppuun saakka..

Minun anoppini ja appiukkoni ovat serkkuja keskenään, enkä nää siinä mitään kummallista. Heillä on 3 tervettä lasta. Tosi ahdasmielistä porukkaa täällä, jos pitää tuommoisesta asiasta haloo nostaa... Pahempiakin asioita mailmassa. Onnea valitsemallasi tiellä. Toivottavasti et lopeta suhdetta vain ikävien ihmisten takia. :hug:

Yhteistyössä