Rakastuin serkkuuni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Layla23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minä pidä mahdottomana ajatuksena että serkukset olisi rakastuneet toisiinsa. Tämä juttu haiskahtaa vaan muuten. Tosi vauhdikkaasti tapahtuu kaikki. jos tää olis totta niin ap kuulostaa aika yksinkertaiselta ihmiseltä, lapselliselta.

Alkuperäinen kirjoittaja Layla23:
Nyt mä oon yhtä hymyä! Ei tarvinu kauaa jutella. Se meni jotakuinkin näin:
Kädet täristen hain sen numeron puhelimen luettelosta. Varman viis kertaa painoin "soita" ja heti perään "Lopeta". Sitten en painanukaan lopeta:a..
Serkku: Sä soitit!
Mä: Öh...Joo... (punastelin ja änkytin)
Serkku: Mullon ollu kamala ikävä. Saanko mä tulla?
Mä: Mulla kans. Tuu vain. Jutellaan.
Serkku: Upeeta! Mä hyppään heti autoon! En jaksa oottaa, että pääsen suutelemaan sua! Sä maistut niin hyvältä!
Mä: Sä oot ihana. Pidä kiirettä.
Serkku: Okei. Mä lähen tulemaan. Hei kulta.
Mä: Hei.

Sitten mun oli pakko lopettaa puhelu, kun kumpikin odotti, että toinen sulkee ensin. Se oli jo Hands Freetä ottamassa esille, että oltas juteltu koko sen matka, mutta en nyt sentäs halunnu että se ajaa metsään. Se oli ihanan innoissaan ja ääni seksikkään käheä. Mä en jaksa odottaa...

Eehhehehehehe!!Tää on NIIN fuulaa koko keissi!!Etteks te nyt tajuu!?!?Tyyppi on joku pöytälaatikkorunoilija,joka kohta ilmottaa,että "kiitos kun otitte tulevan esikoisnovellini näin todesta!"
Repesin tossa "..ääni seksikkään käheä"-kohdassa!!!*muahhahaha*

Alkuperäinen kirjoittaja uskomaton:

En jaksa oottaa, että pääsen suutelemaan sua! Sä maistut niin hyvältä!

Eehhehehehehe!!Tää on NIIN fuulaa koko keissi!!Etteks te nyt tajuu!?!?Tyyppi on joku pöytälaatikkorunoilija,joka kohta ilmottaa,että "kiitos kun otitte tulevan esikoisnovellini näin todesta!"

joo toi on selvästi joko fantasiaa tai kopsattu suoraan reginasta....esim punastelin (olitko peilin edessä josta sen näit)

Sä maistut niin hyvälle on jo loppuun kulutettu lause reginoissa ym lehdissä joissa fanasia tarinoita...

ap on varmaan rakastunut serkkuunsa ja fantasisoi nyt näin ja kirjoittelee tänne ja katsoo ihmisten reaktioita

Alkuperäinen kirjoittaja kullanmurut:
Alkuperäinen kirjoittaja uskomaton:

En jaksa oottaa, että pääsen suutelemaan sua! Sä maistut niin hyvältä!

joo toi on selvästi joko fantasiaa tai kopsattu suoraan reginasta....esim punastelin (olitko peilin edessä josta sen näit)

Sä maistut niin hyvälle on jo loppuun kulutettu lause reginoissa ym lehdissä joissa fanasia tarinoita...

ap on varmaan rakastunut serkkuunsa ja fantasisoi nyt näin ja kirjoittelee tänne ja katsoo ihmisten reaktioita

Mä en puutu siihen onko tämä provo vai ei, mutta punasteluaan ei tarvitse nähdä, sen tuntee kuumotuksena poskillaan... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ikiä kyselen:
Ootko Layla minkä ikäinen ja minkä ikäinen tämä serkkupoikasi on? Entä minkäikäiset lapset sulla on?

Olen 23, mies 26. Mun lapset on 1 ja 2. Niiden isä ei ole kuvioissa. Häipy kun odotin toista. Häipy jo silloin kun odotin ekaa mutta kävi sitten vielä panemassa mut paksuksi ja koitettiin sit pari kk olla perheenä mutta siitä mitään tullu. Se on 20.

Siis mitä hiton väliä, onko tämä (tai yleensäkään kirjoitukset täällä) totta vaiko provoilua?! Jos aihe herättää keskustelua, niin mikäs siinä, tässäkin ollaan päästy tutustumaan suomen lainsäädäntöön ja siihen kuka saa mennä naimisiin ja kuka ei, sekä suhtautumiseen serkusten väliseen suhteeseen ylipäätään! Ihme tarve joillain päästä pätemään sillä, että tunnistaa provon. MITÄ VÄLIÄ???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mitä hiton väliä, onko tämä (tai yleensäkään kirjoitukset täällä) totta vaiko provoilua?! Jos aihe herättää keskustelua, niin mikäs siinä, tässäkin ollaan päästy tutustumaan suomen lainsäädäntöön ja siihen kuka saa mennä naimisiin ja kuka ei, sekä suhtautumiseen serkusten väliseen suhteeseen ylipäätään! Ihme tarve joillain päästä pätemään sillä, että tunnistaa provon. MITÄ VÄLIÄ???

samaa mieltä

Ootko Layla minkä ikäinen ja minkä ikäinen tämä serkkupoikasi on? Entä minkäikäiset lapset sulla on?

Olen 23, mies 26. Mun lapset on 1 ja 2. Niiden isä ei ole kuvioissa. Häipy kun odotin toista. Häipy jo silloin kun odotin ekaa mutta kävi sitten vielä panemassa mut paksuksi ja koitettiin sit pari kk olla perheenä mutta siitä mitään tullu. Se on 20.

Ja kohta huomaat tuolla menolla olevasi kolmen lapsen yh :/

Onhan se nyt pikkusen outoo rakastua serkkuun, mutta ei varmaan mikään maailman kahdeksas ihme. Oudompaa vielä olisi rakastuminen sellaiseen serkkuun jonka kanssa ollut tiiviisti lapsuuden. Antaa vaan tunteiden viedä, kyllä ne puheet siitä laimenee.

Herrantähden, tuollaisen loistomiehen kun olet löytänyt niin et varmasti päästä irti. Ja älä kiinnitä mitään huomiota näihin täälläkin vaikuttaneisiin kieroutuneisiin idiootteihin. Onnea teille kahdelle ja paljon rakkautta. Olette niin normaaleja kuin ollavoi.

Alkuperäinen kirjoittaja ai naimisiin?:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Siis niinkuin mikä siinä nyt oli se paha juttu?

Ilmaisussasi on hämääviä yksityiskohtia, saisiko tuon faktoina, ilman tunneosuutta ja joenrantoja?

Niin, siis serkuksethan saavat mennä vaikka naimisiin, mitä se uskovainen sukulainen juttuun liittyy?

Milläs vuosisadalla sä elät? Mä oon kyllä käsittäny, että vain neljännet serkut saa mennä naimisiin. Muuten on liikaa samoja geenejä.

En tiedä ymmärsinkö oikein, käsityksen neljännet serkut???
Epäilen kuitenkin et kukaan ei tunne ees kolmansiaan, monet ei ekoja eikä tokiakaan.
Serkun saa ihan lain mukaa vaikka naida, mut se miltä se tuntuu sinust, serkustasi sekä muusta suvusta, sekä miten pystytte elämään asian kanssa, on vain teidän arvioitavissa. Jähdyttele ja mieti sekä keskustele asiasta serkkusi kanssa jahka asia hieman rauhoittunut. Uskon, että silloin osaatte tehdä oikean päätöksen - on se mikä tahansa.

et sitte osannut ehkäsyy käyttää sen entisen hoitos kanssa?

Aivan ihanalta kuulostaa! Älä ihmeessä luovuta kenenkään muun vuoksi!
Jos elämässä löytää rakkauden niin siitä tulee pitää kiinni. Nämä ahdasmieliset ihmiset eivät muutenkaan onnelliseksi tule joten sinä joka olet onnen kohdannut ja olet vielä riittävän hieno ja vapaa sielu nauttimaan siitä, olet uskomattoman onnekas! Kaikkea hyvää teille ja antaa palaa vaan :)

Yhteistyössä