Rakenteilla oleva vastaanottokeskus paloi Saksassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "seya"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"seya"

Vieras
40 turvapaikanhakijan oli määrä saapua toukokuussa pieneen Tröglitzin kylään Saksassa. Heille suunniteltu vastaanottokeskus kärsi kuitenkin mittavia vaurioita viime viikonloppuna sattuneessa tulipalossa.

Saksi-Anhaltin osavaltiossa sijaitsevaan Tröglitzin kylään saapuville turvapaikanhakijoille tarkoitettu rakennus syttyi tuleen lauantain vastaisena yönä. Poliisi on antanut ymmärtää, että palo olisi sytytetty tahallaan, sillä sen levittämisessä käytettiin apuna ilmeisesti polttoainetta.

Poliisin mukaan kukaan ei loukkaantunut palossa, mutta rakennuksen vahingot ovat niin suuria, että se on jonkin aikaa asuinkelvoton. Turvapaikanhakijoiden oli määrä saapua kylään ensi kuussa. Tulipalon ja vastaanottokeskukseen kohdistuneiden protestien vuoksi on kuitenkin epäselvää, mitä seuraavaksi tapahtuu.

Poliitikkojen päätös sijoittaa 40 turvapaikanhakijaa pieneen kylään kohtasi niin suurta vastustusta, että kaupunginjohtaja Markus Nierthin oli jätettävä tehtävänsä viime kuussa. Nierth tunsi, ettei hän saanut tukea muilta viranomaisilta käsittelemään ”uusnatsien vihamielisyyttä”, joka kohdistui hänen suunnitelmiinsa asuttaa kymmeniä turvapaikanhakijoita kylään.

Lähteet: Nordfront.se, Yahoo! News

http://www.patriootti.com/rakenteilla-oleva-vastaanottokeskus-paloi-saksassa/

Mitä jos vaan lopetettaisiin pakolaisten kuskaaminen pitkin maailmaa. Kaikkia ei kuitenkaan voida auttaa. Ihan turhaa pilata hyviä maita ottamalla sinne jotain hirviökulttuurien edustajia.

Ne pakolaiset, mitä niiltä ns, kriisialueilta tulee, ovat rikkaita. Heillä ei oikeasti olisi mitään hätää. Ne oikeasti avun tarvitsevat köyhät pysyvät visusti kotimaassaan, kärsien nälänhädästä, murhista, jne. Tuo pakolaistoiminta on ihan oikeasti pelkkä illuusio siitä, että heitä muka ihan oikeasti pystyttäis auttamaan. Bullshit!

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin;30766853:
Natsit tai uusnatsit eivät siis sinusta edusta "hirviökulttuuria"..

Nämä natsit ovat vain seurausta huonosta maahanmuuttopolitiikasta, eli mitä enemmän mamuja sitä enemmän natseja.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin;30766927:
Vai sillä lailla. Sulla on varmasti selitys alkuperäisten natsien toiminnallekin..?

Jos se samaa tasoa, voit minun puolestani pistää pääsi pyttyyn ja jäädä sinne.

Hitler pääsi aikanaan valtaan huonon taloudellisen tilanteen takia ja EU on politiikallansa kasvattanut äärioikeistolaisten liikkeiden kannatusta kautta Euroopan ja näemme vielä veren virtaavan eurooppalaisten kaupunkien kaduilla...

Hitler pääsi aikanaan valtaan huonon taloudellisen tilanteen takia ja EU on politiikallansa kasvattanut äärioikeistolaisten liikkeiden kannatusta kautta Euroopan ja näemme vielä veren virtaavan eurooppalaisten kaupunkien kaduilla...

No voi veljet.. Laita nyt vielä ne patriootti-sivujen linkitykset ja mitä vielä.. kenties kykenet pysymään housuissasi muutaman tunnin.

Mä olen viimeiset kymmenen vuotta ollut sitä mieltä, ettei tällaisessa täysin erilaisten kulttuurien yhteen pakottamisessa ole mitään järkeä, eikä tästä seuraa mitään hyvää. Tulokkaat on turhautuneita, Alkuperäisväestö on turhautunutta ja mitä siitä seuraa, kun ihmiset alkaa olla totaalisen turhautuneita ja kypsiä toisiinsa? - Ei mitään hyvää.

Tämä ei vaan toimi. Tämä ei kertakaikkiaan toimi. Ei, vaikka joukosta löytyy puolin ja toisin muutama todella hyväksyvä ja sopeutuva tyyppi. Suurin osa ihmisistä ei ole sellaisia. Humanitäärinen maahanmuutto luo ainoastaan jännitteita. Toki ymmärrän, että ihanteellisessa maailmassa kaikkia jaksaa ymmärtää ja rakastaa, mutta ihminen ei ole sellainen. Ei ne tukokkaat, eikä kantaväestö.

Mä olen viimeiset kymmenen vuotta ollut sitä mieltä, ettei tällaisessa täysin erilaisten kulttuurien yhteen pakottamisessa ole mitään järkeä, eikä tästä seuraa mitään hyvää. Tulokkaat on turhautuneita, Alkuperäisväestö on turhautunutta ja mitä siitä seuraa, kun ihmiset alkaa olla totaalisen turhautuneita ja kypsiä toisiinsa? - Ei mitään hyvää.

Tämä ei vaan toimi. Tämä ei kertakaikkiaan toimi. Ei, vaikka joukosta löytyy puolin ja toisin muutama todella hyväksyvä ja sopeutuva tyyppi. Suurin osa ihmisistä ei ole sellaisia. Humanitäärinen maahanmuutto luo ainoastaan jännitteita. Toki ymmärrän, että ihanteellisessa maailmassa kaikkia jaksaa ymmärtää ja rakastaa, mutta ihminen ei ole sellainen. Ei ne tukokkaat, eikä kantaväestö.

Afrikan väestö kasvaa miljardista neljään miljardiin tämän vuosisadan aikana ja saas nähdä kuinka monta miljoonaa neekeriä suvikset haluavat Suomeen rikastuttamaan kulttuuriamme ja paikkaamaan karmivaa työvoimapulaamme...

Alkuperäinen kirjoittaja pöh ja pah;30767370:
Sä et usko siis, että mamu voisi moista tehdä??! Ota laput silmiltäsi!

Totta kai uskon. Kuka vaan sekopää voi. Esimerkiksi sinä, jos sinulla vanne alkaa riittävän paljon kiristää..

Alkuperäinen kirjoittaja pah ja pöh;30767353:
Sä et usko siis, että kantasuomalainen voisi moista tehdä??! Ota laput silmiltäsi.

Olenko mä sanonut niin? - En.

Kuten tuossa aiemmin jo sanottiin, se, että suomessa tapahtuu pahoja asioita suomalaisten tekeminä ei poista sitä tosiasiaa, että tänne on järjetöntä roudata enää lisää ongelmatapauksia tekemään pahoja asioita.

• Tykkää
Reactions: päätön
Olenko mä sanonut niin? - En.

Kuten tuossa aiemmin jo sanottiin, se, että suomessa tapahtuu pahoja asioita suomalaisten tekeminä ei poista sitä tosiasiaa, että tänne on järjetöntä roudata enää lisää ongelmatapauksia tekemään pahoja asioita.

Oliko sitten tarpeen ottaa esiin sitä, mistä tekijä on lähtöisin tai missä syntynyt? Eikö tapaus ole itsessään kamala tekijästä riippumatta?

Kuka "roudaa ongelmatapauksia"? Mistä tietää, kuka on "ongelmatapaus"? Kenellä vain voi mieli järkkyä ja missä vain. Mistä tiedät, kenen kohdalle se seuraavaksi osuu?

Alkuperäinen kirjoittaja pah ja pöh;30767426:
Oliko sitten tarpeen ottaa esiin sitä, mistä tekijä on lähtöisin tai missä syntynyt? Eikö tapaus ole itsessään kamala tekijästä riippumatta?

Kuka "roudaa ongelmatapauksia"? Mistä tietää, kuka on "ongelmatapaus"? Kenellä vain voi mieli järkkyä ja missä vain. Mistä tiedät, kenen kohdalle se seuraavaksi osuu?

??? Niin, siis tapaus on nostettu esiin siksi, että siinä haluttiin vähätellä humanitäärisestä maahanmuutosta koituvia ongelmia vetoamalla siihen, että suomalaisissakin on hulluja. Minä kommentoin tapaukseen, joka oli nostettu esiin jonkun muun, kuin minun toimestani.

Minkä veikkaat nostavan riskiä sairastua mielenterveysongelmiin? Luuletko, että aiemmat traumat, asuinmaan muutos täysin erilaiseen kulttuurin ja ilmastoon eivät lisää riskiä sairastua mielenterveysongelmiin ja syrjäytymiseen?
Kuten monissa tilastoissa on nähdävissä, humanitäärisien maahanmuuttajaryhmien edustajilla on huomattavasti suurempi riski olla rikollisia, kuin kantasuomalaisten. Miksi siis ottaa todennäköisiä riskejä enemmän, kuin on tarpeen?

Yhteistyössä