Rankka päivä..

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Tänään päivällä omistauduin keittiölle ja leivoin, tein sämpylöitä ja pitsaa ja mokkapaloja siis siellä.. Olin aivan ajatuksissani ja touhun keskeltä kuulin kun meidän 2v heräsi päikkäreiltä, avasi siis oman huoneensa oven ja käveli jonnekin. En sen pidemmälle ajatellut asiaa kun oli niin hiljaista. Noin 10-15 min päästä havahduin kun jaloissani ei pyörikään välipalaa kerjäävää uhmaikäistä vaan olen ihan yksin. Lähdin etsimään poikaa isomman huoneesta.. Ja ei hän sielläkään ollut. Katsoin vessaa, saunaa, omaa makkariaan, meidän makkaria, jopa vaatehuoneen katsoin. Kiersin olkkarin nurkat ja alkoi jo ihmetyttää todellakin! Sain aikaan paniikin! Juoksin pihalle etsimään lasta (jonka tiesin olevan kalsareillaan!) ja huutelin samalla miestä, joka oli ulkohommissa. Mieskään ei löytynyt. Tulin sisälle etsiäkseni puhelimeni, olin jo ajatellut että lapsi on lähtenyt tielle juoksentelemaan tai jotain.. (joka ei todellakaan ole tavanomaista)..

Tulin keittiöön ja huomasin heti, meijän pienimies olikin nukahtanut tuolille. Katsokaa nyt, on pienellä ollut rankka päivä kun noin nukuttaa:

Onneksi tarinalla oli onnellinen loppu! :heart:

Vähän aikaa sitten poika teki saman tempun, siis heräsi ja jatkoi uniaan mitä kummallisemmassa paikassa.. Nimittäin seinää vasten eteisessä. Silloin kyllä satuin olemaan paikalla kun hän heräsi ja istahti siihen ja nukahti. En olisi kyllä tällä erää voinut kuvitellakaan, että nukahtaa tuolille...

Se on kyllä kamala tunne, kun pelästyy omalle pienokaiselleen sattuneen jotain kamalaa tai kadonneen.. Siihen ei kyllä järki eikä mikään auta.. Sydän muljahtaa paikoiltaan ja huoli on ihan mieletön. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Se on kyllä kamala tunne, kun pelästyy omalle pienokaiselleen sattuneen jotain kamalaa tai kadonneen.. Siihen ei kyllä järki eikä mikään auta.. Sydän muljahtaa paikoiltaan ja huoli on ihan mieletön. :/

Toinen on suloinen :heart: Meillä poika "hävis" kerran kun kävin vessassa. Ei vastannut kun huutelin. Kamala paniikki, kävin koko kämpän läpi, ei mitään. Poika oli 1 eli ei varmaan olisi saanut ovea auki mutta kävi sekin mielessä. Sieltä se lopulta löytyi keittiön kaapista uunivuoasta istumasta torttu vaipassa :laugh: Huusi iloisesti kakkaa kun avasin oven :D :snotty:

Yhteistyössä