Rannalla bikineissä raskaanaollessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesällä rv20 ja jotain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kesällä rv20 ja jotain

Vieras
Näyttääkö ihan kamalalta? Vai voisko ajatella, että yleisellä rannalla olis bikineissä vaikka on iso maha ja kenties arpiakin?

Millaset bikinit ois parhaat? Lähinnä sitä päällä pysymistä mietin..

Olen ollut ihan viimesillänikin rannalla bikineissä:D toisten mielestä se on seksikästä/kaunista toisten mielestä kuvottavaaa.itse olin ainakin ylpeä masustani!

Alkuperäinen kirjoittaja Kesällä rv20 ja jotain:
Näyttääkö ihan kamalalta? Vai voisko ajatella, että yleisellä rannalla olis bikineissä vaikka on iso maha ja kenties arpiakin?

Millaset bikinit ois parhaat? Lähinnä sitä päällä pysymistä mietin..

ihan pienet bikinit, joitten housuosat asettuvat masun alle..

Ihan samat bikinit mulla oli sen mahan kanssa, ku muutenkin. Ei sillä ole väliä miltä se näytti. Eihän se äitiysuimapuku yhtään sen paremmalta saa vartaloa näyttämään, päinvastoin.

No miksi ei, kyllä minä olisin. Helpompaahan se on kuin löytää uimapuku. Liian pienen kokoiset voivat olla hirveän näköiset. Vatsan takia tarvitset tod. näk matalavyötäröiset, kuppikoko kannattaa olla oikea - ei liian pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:
mulle on sanottu että ei sais olla maha paljaana auringossa,kun raskaana,en tiiä syytä,itellä oli aina joku paita

Aika outoa, jos syytä ei sanota. Mä olen ollut, eikä siitä ole tullut mitään seuraamuksia.

No olin kyllä viime kesänä, ja ihan viimeisilläni:) Jos se on jonkun mielestä kamalaa, niin ei tarvitse katsella! Meinaan mennä ensi kesänäkin masuineni rannalle. Mulla on ns mammamalliset bikinit, hyvin tukevat ja alaosassa on leveä kuminauha, niin ei purista eikä kiristä.

Vähän käy sääliksi nitä poikamiehiä joille tulee lapsikammo kun näkee mihin kuntoon se timmivartaloinen tyttöystävä mahdollisesti tulisi jos lapsia hankkisi.. ;)

No, kai mä sitten menen jos kaikki menee hyvin sinne asti..

mulle on sanottu että ei sais olla maha paljaana auringossa,kun raskaana,en tiiä syytä,itellä oli aina joku paita

Mitäköhän haittaa siitä muka vois olla? Mä ainakin ollut maha paljaana eikä mitään oo tullu!

Alkuperäinen kirjoittaja Nejänmamma:

Mitäköhän haittaa siitä muka vois olla? Mä ainakin ollut maha paljaana eikä mitään oo tullu!

en tosiaan tiedä,ite en uskaltanut olla ilman paitaa

Mä kyllä huomasin, että jos aurinko paistoi suoraan vatsalle, niin sitä poltti huomattavasti enemmän kuin muuta ihoa. En siis kärsinyt pitää masua suoraan auringossa, vaan istuskelin vähän varjossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Aika outoa, jos syytä ei sanota. Mä olen ollut, eikä siitä ole tullut mitään seuraamuksia.

Ihon palaa herkemmin eli masu suojattava kunnolla ja sitten sitä fysikaalista aurinkosuojaa ei kemikaalista. :)

Tulee mieleen kateellisten panettelu tai se vanha mummeli, joka suhahti "Häpeä!", kun kuljin viimeisilläni raskaana liikennevaloissa vastaan... Ja oli muuten paita päällä, mutta pieni kaitale mahaa näkyi... Minua nauratti!

Alkuperäinen kirjoittaja ---:

Tulee mieleen kateellisten panettelu tai se vanha mummeli, joka suhahti "Häpeä!", kun kuljin viimeisilläni raskaana liikennevaloissa vastaan... Ja oli muuten paita päällä, mutta pieni kaitale mahaa näkyi... Minua nauratti!

tuskin äitini mun mahalle kateellinen oli...

Olin viime kesänä rannalla joka päivä bikineissä ottamassa aurinkoa ison mahani kanssa! Sain ihanan rusketuksen jota vielä synnytyssalissakin kehuttiin! Siitä vaan rannalle nauttimaan!!!!

Yhteistyössä