"Rasismista on tullut salonkikelpoista."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luonnollinen kehitys. Suomessa mennään samaan suuntaan. Kun "kaikki" on ollut rasismia jo parikymmentä vuotta, termi kokee inflaation ja ihmiset eivät enää jaksa puolustautua jatkuvia rasistisyytöksiä vastaan. Tulee sellainen tunne, että hyvä on! Minä olen rasisti kun en halua naisia alistavaa kulttuuria Suomeen. Esimerkiksi.

Ja kun tarpeeksi moni ihminen kokee saman, alkaa oikeille rasisteillekin löytyä tilaa keskustelun reunoilta. Ollaan kaikki sitten iloisesti rasisteja! Minä en tykkää kebabista (rasisti!), sinä et halua naisten oikeuksia loukattavan kulttuurin nojalla (rasisti!!) ja hän haluaa kaasuttaa juutalaiset (rasisti!!!). Ilmeisesti sama asia.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Ei kai se ole rasismia, kun ongelmista puhutaan niiden oikeilla nimillä.

Ja tsiisus mikä kirjoitus taas.
Rasistista, kun naapuri ei moikkaa:ROFLMAO: tervetuloa Pohjoismaihin! Normi käytäntö.
Ensiapu... No joo, eiköhän kaikilla ole kokemuksensa siitä, oli ihonväri mikä tahansa.

Juuri tämän takia sana rasismi on menettänyt merkityksensä.

Tämä on satavarmasti valhe.

Terveyskeskuksessa ruotsalaisen äidin lapselle tarjotaan pyytämättä särkylääkettä ja makuupaikkaa, vaikka lapsella on vain asfaltti-ihottumaa.
Ninel Barrios Pizarro joutui pitämään pikkupoikaansa sylissään odotushuoneessa. Kukaan ei tullut tarjoamaan kolmivuotiaalle kipulääkettä, eikä makuupaikkaa, vaikka hänen vasemman jalkansa reisiluu oli murtunut.

Yhteistyössä