rasittava, hermoja riipivä,jääräpää mutta silti niin rakas.. huoh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
siis onko tää nyt sitte tätä, seuraavat 3vuotta? :o :headwall: |O
EI, joka asiaan mitä sanoo,kysyy,ehdottaa,pyytää saa tuon vastaukseks.. haluuaa mutta ei sitten haluakkaan!! :headwall: |O
minä itse mutta sitten pitääkin jo auttaa kunnes taas minä itse haluan mutten sitten haluakkaan ja sitten alkaa huuto |O
hyvinä hetkinä on maailman suloisin jätkä, ihana pusumaakari joka tykkää halia ja leikkiä äitin kanssa... mutta sitten muuttuu pieneks hirviöks joka ei tottele, ei kuuntele ei tee mitään mitä pitäis mutta tekee kaiken mitä ei sais!! |O |O :headwall: :headwall:
en mä omaa mitään lehmän hermoja, kyllä mun pinna palaa ennen iltaa kun tällästä on.. :ashamed: välillä tekis mieli ottaa nsikapers otteella jätkästä kiinni ja tunkea johonkin pieneen laatikkoon ja lähettää indokiinaan.. miten muut jaksaa tätä?? :snotty:

Täällä ilta kuunneltu kauheeta huutoa kun 1v ja 6v tappelee. Voi kiesus, miten noin pieniki osaa ärsyttää toista oikeen kunnolla, repiä hiuksista ja purrakin tarpeen tullen :kieh: Ja ei takuulla uskota, että pysykää kauempana toisistanne jos ei yhteisestä leikistä tule mitään... Ihan raivostuttavaa, ja tekee tiukkaa kuunnella tuota jatkuvaa kisailua leluista yms. |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
2,5v jätkä... onneks vaan yks kappale, muuten mun tarttis vetää jotain rauhoittavia.. :ashamed: :snotty:

Samaa mäkin oon miettinyt, mutta mutta.. Ei sitä vissiin paljon järki päätä pakottanut, kun tokaa lasta haluttiin. Mulla on siis rv nyt 38+0. :ashamed: Mitä mä oon tekemässä?!?!?! :headwall: :snotty:

Yhteistyössä