V
viaras
Vieras
Millainen on rasittavin fb-kaverisi? Tykkäykset, päivitykset, kielenkäyttö...
Mulla menee hermo erääseen fb-kaveriin, poistaisin hänet mutta en kehtaa ja toisaalta olen sen verran masokisti että luen niitä hänen päivityksiään
tämä ihminen päivittää tilansa viitisen kertaa päivässä, vaihtaa profiilikuvanaa vähintään kerran viikossa, kiroilee, tykkää kaikenlaisista "jos et vittu tykkää musta niin painu vittuun"- kuvista, omaa idioottimaisia ja huonosti perusteltuja mielipiteitä mm. maahanmuuttajista ja lasten kuritusväkivallasta... niin ja lisäksi hän ei itse ole ikinä syytön vaikkapa krooniseen rahapulaansa vaan syypää on aina esim. pankki, yhteiskunta tai saatanan idiootti kassatäti joka myy liian kallista ruokaa. Kaljaan kuitenkin löytyy rahaa monta kertaa viikossa.
Nyt kun ajattelen, ei hän taidakaan olla rasittavin vaan huvittavin
Rasittavimman päivitykset olen piilottanut, ne olivat aina liikuntasuorituksilla lesoilua, oman vanhemmuuden naurettavaa pönkitystä (olin tänään jämäkkä kuten aina kun en ostanut lapsille porkkanoita koska tänään ei ole porkkanapäivä!), noloja mukajarisarasvuo-posetuksia itse otettuina ja kansikuva vaihtui viikottain - aina aiheena jokin Markkinoinnin perusteet- kirjasta otettu "nerokas" bisneslause.
Mulla menee hermo erääseen fb-kaveriin, poistaisin hänet mutta en kehtaa ja toisaalta olen sen verran masokisti että luen niitä hänen päivityksiään
Nyt kun ajattelen, ei hän taidakaan olla rasittavin vaan huvittavin