Rasittavin fb-kaverisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viaras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viaras

Vieras
Millainen on rasittavin fb-kaverisi? Tykkäykset, päivitykset, kielenkäyttö...

Mulla menee hermo erääseen fb-kaveriin, poistaisin hänet mutta en kehtaa ja toisaalta olen sen verran masokisti että luen niitä hänen päivityksiään :D tämä ihminen päivittää tilansa viitisen kertaa päivässä, vaihtaa profiilikuvanaa vähintään kerran viikossa, kiroilee, tykkää kaikenlaisista "jos et vittu tykkää musta niin painu vittuun"- kuvista, omaa idioottimaisia ja huonosti perusteltuja mielipiteitä mm. maahanmuuttajista ja lasten kuritusväkivallasta... niin ja lisäksi hän ei itse ole ikinä syytön vaikkapa krooniseen rahapulaansa vaan syypää on aina esim. pankki, yhteiskunta tai saatanan idiootti kassatäti joka myy liian kallista ruokaa. Kaljaan kuitenkin löytyy rahaa monta kertaa viikossa.

Nyt kun ajattelen, ei hän taidakaan olla rasittavin vaan huvittavin :D Rasittavimman päivitykset olen piilottanut, ne olivat aina liikuntasuorituksilla lesoilua, oman vanhemmuuden naurettavaa pönkitystä (olin tänään jämäkkä kuten aina kun en ostanut lapsille porkkanoita koska tänään ei ole porkkanapäivä!), noloja mukajarisarasvuo-posetuksia itse otettuina ja kansikuva vaihtui viikottain - aina aiheena jokin Markkinoinnin perusteet- kirjasta otettu "nerokas" bisneslause.

Oon poistanu kaikki sellaiset jotka ärsyttää. Ne ei loppujen lopuks kyllä olekkaan ollu mitään kavereita, vaan jotain puolituttuja, tai sitten JOSTAIN SYYSTÄ kaveruus on hiipunut.

Oon jo poistanut hänet, mutta kerron silti. Nainen, kolmen pienen lapsen äiti. Valittaa ihan joka päivä kymmenessä tilapäivityksessä kuinka rankkaa hänellä on kotona lasten kanssa kun mies tekee pitkää päivää (jotta sais tän naisen kaikki päähänpistot maksettua ja vielä elätettyä perheensä), mutta samaan aikaan kuitenkin linkittelee erilaisia lehtijuttuja ja blogikirjoituksia siitä että kotihoito on lapsille parasta tai että päivähoitoon lapsensa vievät ihmiset on saatanasta. Tämän lisäksi hän jankkaa koko ajan esikoispoikansa olevan ns. erityislapsi ja kiroaa kun sille ei kuitenkaan mitään diagnoosia anneta (koska lapsi ei ole millään tavalla normaalista poikkeava). Lisäksi päivittää myös koko ajan keskusteluita joita on käynyt lastensa kanssa ja valittaa kun lapset ei tajua ja tekee koko ajan väärin, vaikka noista keskustelupäivityksistä tajuaa sokeastikin että lapset tekee just niin kuin äiti käskee, mutta sekin on sitten väärin.

Mulla on yks työtön kaveri, joka on laittanut 1v lapsensa päiväkotiin ja sitten vielä kehtaa laittaa päivityksiä että "Xxxxx hoitoon ja ite jos menis kaupungille shoppailee Mirkun kaa jee"

Eikait siinä.

No siis lähinnä sellasia huvittava-ärsyttäviä on pari:

"Jos olet ikinä koskaan kerrankin ajatellut minua, paina tykkää. Jos lähtisit kanssani kaljalle, tykkää tästä. Nyt katsotaan, onko minulla yhtään kavereita, paina tykkää, jos olen kaverisi. Paina tykkää, jos edes yksi kyynel vierähtäisi silmästäsi, jos kuolisin." jnejnejnejne loputtomiin.

ja toinen:

"Siis ikinä ette usko, mitä tapahtui!" (Ei kerro kuitenkaan)
"Siis voi että jotkut ihmiset vaan on perseestä!" (Ei tarkempaa selvitystä)
"Siis tänään tapahtu jotain ihan mahtista!" (Mutta se on salaisuus)
"Nyt itkettää ihan sikana" (säälikää mua, mut älkää vaan kysykö mitä koskee, koska enpäs kerrokaan)
"Kyllä vaan ihmisiä kiinnostaa heti, ku jotain ikävää tapahtuu! Saatanan haaskalinnut!" (Niin, ei kukaan sitte varmaan sympatiasta yrittäny kysyä, et mitä ihmettä...)

Ja vähän huvittaa ne, ketkä kolmesti päivässä vaihtaa profiilikuvaa, aina seuraavaan itse kännykällä otetuun, tismalleen samanlaiseen, kuin edellinenkin oli... Mutta ne ei ärsytä niinkään, huvittaa vaan. :)

Oikeesti ärsyttävä-ärsyttävät on jo lähteny listoilta tai ainaki piiloon (esim yks sukulainen, joka on syistä jotka ei tähän keskusteluun kuulu, pakko pitää listoilla).

Yksi kaveri, jonka lähes jokainen päivitys on suunnattu sille jollekin mystiselle sisäpiirille. Kavereita on satoja, alkaen kaikista julkkiksista.

Jutut on sellaisia, että "mielettömän upeaa! en vois uskoa tätä" johon ne samat naamat vastaavat aina, että "ihan parasta" tai "jes, niin ihanaa". Koko ajan tajutonta hypetystä asioista, päivitykset tietenkin kaikille kavereille näkyviä mutta olevinaan niin kryptisiä. En ymmärrä sellaista. Luulin, että on yläastelaisten hommaa tuollainen "lälläslää, meillä on oma sisäpiiri ja ihkuja salaisuuksia ja mielettömiä juttuja, ja sit me halutaan puhuu niist niin et kaikki sit miettis et ihan ooämgee vähäks meil on siistii koko ajan".

Taidapa muuten mennä samantien poistamaan kavereista.

Kakkossijan saa eräs lääkärikaverini, jonka jokainen päivitys on vittuilua tyhmille, valittaville potilaille. Jos ei oo sitä, niin sitten se on valittamista siitä, että ihmiset haukkuu lääkäreitä.

Poistan sellaset jotka alkaa ärsyttämään.

Siihen sakkiin on kuulunut vitunviljelijöitä, mamma-addikti(joka pv sydämiä ja ihku-hehkutuksia lapsista), tissi- ja persekuvan viljelijät (2kpl), rasisti, ex ja sen vaimo, ja sitten vaan paikkakuntalaisia, joita en irl edes morjesta.. eikä mua muutenkaan kiinnosta olla tän paikkuntalaisten kanssa kaveria fb:ssä, en halua tietää kuka teki ja mitä. No pari on paikkkunnaltani, mutta ne on oikeasti sellasia joista tykkään.

Olen hankkinut fb:stä samanhenkisiä kamuja, joita en ole oikeasti koskaan edes tavannut. Minusta fb:ssä on kiinnostavinta juuri se että voi vaihtaa ajatuksia omanlaistensa tyyppien kanssa tietyistä aiheista, tai mitä vaan ihan muuten vaan, ei kiinnosta kekenkään arkioaskareet tai kyläjuorut.

Poista ap rohkeasti vaan sellaset joitten tekstit ällöttää. Ei tuu kukaan sua murhaamaan sen takia.

No ainahan sitä vois ärsyyntyä jostain, mutta en suostu ärsyyntyyn. Mulla on vain 9 kaveria, ja kaikkien päivitykset haluan lukea, oli ne sitten tässä mainittuja roskapostauksia tai mitä tahansa.

...Yks päivitys ärsytti tässä juuri lähipäivinä ihan sikana. Naapuri oli kuulemma ''jäänyt vahingossa kiinni'' röökin polttamisesta partsillaansa varhain aamulla, mikä ärsytti tätä kotiäitiä ihan hirveesti! Okei, mun mielestä vähän rasittavaa tommonen, mutta taloyhtiöissä on yhteiset säännöt, ja niitä on toki noudatettava. Paitsi ettei sitten ollutkaan. ''En mä nyt muista'' oli vastaus kysymykseen ''ai, teillä on savuton taloyhtiö''. Sit kävi ilmi ettei ollut. Miten kehtaa aikuinen ihminen sitten vielä syytellä naapuria jostain luihusta salaa tupakoimisesta, (joka ei ees aiemmin ollut häirinnyt, kun ei ollut edes huomannut!) kun tyyppi on ihan laillisesti käynyt aamuvarhaisella tupakalla omalla partsillaan. Ärgh!

Yksi vanha kaveri kertoo joka päivä moneen kertaan kuinka paskaa kaikki on. Ei ikinä mitään positiivista sanottavaa mistään, pelkkää valitusta vaan kaikesta mahdollisesta. Usein myös laittaa näitä surunaamoja pelkästään ja sittenhän kaikki tietenkin kyselee, että mikäs nyt on.. Ja sitä ei tietenkään kerrota :whistle:
Oikeasti tämä ihminen ei ole tälläinen valittaja kun kasvotusten tavataan.
Olen piilottanut hänen tilapäivitykset.

Minun sisko, jota en siis voi kokonaan poistaa mutta jonka päivityksiä en jaksa enää katsella. Ja hänen kommenttinsa minun hyvää tarkoittaviin ja itse positiivisina pitämiin päivityksiin on nyt taas olleet niin perseestä, että ehkä sittenkin poistan hänet kavereista kokonaan. En tajua, mikä sitä naista vaivaa.

Juu ai että. Omalta listalta löytyy kaksi maailman ärdyttävintä päivittäjää. Toinen päivittää joka hiton ikinen tunti jotain töihinsä tai koiriinsa liittyvää ja toisella on tullut taantuma teiniangstivaiheeseen. Jälkimmäisen päivitykset ovat siis vuorotellen näitä "maailman onnellisin" ja "kukaan ei ymmärrä kuinka muhun sattuu" -päivityksiä. Ja kun joku kysyy et mikä hätänä, tulee vastaukseksi yleensä "..." tai "en jaksa selittää". No älä sitte v#!## päivitä mtn!

Ja kyllä, nämä kaksi pitäisi poistaa kaverilistalta kun ei kauheesti tekemisissäkään olla..

Argh, mun rasittavin fb-kaveri päivitti noin 3-7 krt päivässä kertoen KAIKEN tupakalla käymisestä virtsavaivoihin. Kiitti mulle riitti ja poistoon meni.

En ymmärrä, miten joku ei uskalla/kehtaa poistaa ärsyttäviä ihmisiä kavereistaan, kyseessä PITÄISI kuitenkin olla palvelu, jonka kautta pidät yhteyttä läheisiisi ja tuttaviisi.

Ehkä eniten olen itse ärsyyntynyt yhdestä kaverista joka haukkuu fb:ssä paikallisen tk:n päivystyksen toimintaa tietäen tasan tarkkaan että olen itse siellä töissä. Ei vaan tunnu kauhean mukavalta koko ajan lukea haukkuja omasta työpaikasta.

"...ne olivat aina liikuntasuorituksilla lesoilua, oman vanhemmuuden naurettavaa pönkitystä (olin tänään jämäkkä kuten aina kun en ostanut lapsille porkkanoita koska tänään ei ole porkkanapäivä!), noloja mukajarisarasvuo-posetuksia itse otettuina ja kansikuva vaihtui viikottain - aina aiheena jokin Markkinoinnin perusteet- kirjasta otettu "nerokas" bisneslause... jotain töihinsä tai koiriinsa liittyvää ja toisella on tullut taantuma teiniangstivaiheeseen. Jälkimmäisen päivitykset ovat siis vuorotellen näitä "maailman onnellisin" ja "kukaan ei ymmärrä kuinka muhun sattuu" -päivityksiä. Ja kun joku kysyy et mikä hätänä, tulee vastaukseksi yleensä "..." tai "en jaksa selittää". No älä sitte v#!## päivitä mtn!... vitunviljelijöitä, mamma-addikti(joka pv sydämiä ja ihku-hehkutuksia lapsista), tissi- ja persekuvan viljelijät (2kpl), rasisti, ex ja sen vaimo..."

Palstalaisia taitaa ärsyttää kaikki muut ihmiset. Miksi te olette siellä facebookissa jos noin ärsyttää? Ainiin, koska olette itse niin täydellisiä ja fiksuja, ja kuitenkin haluatte kytätä muita ihmisiä ja heidän tekemisiään. Sitten niitä arvostellaan kovaan ääneen, uhmataan miten nämä tyhmät ihmiset on deletoitu kaverilistoilta ja inistään muiden tilapäivityksistä, mutta silti niitä on pakko lukea.
Juuri tämä ihmistyyppi FB:ssa on kaikkein ärsyttävin. Ei mua haittaa typerät, vauvaa hehkuttavat, omaatuntoaan pönkittävät päivittäjät, päinvastaisen mielipiteen omaavat, jne. yhtään. He sentään ovat avoimesti ja rehellisesti näyttäneet millaisia ovat.

Mutta nämä itsensä muiden yläpuolelle kohottajat ja toisista pask*a seläntakana puhuvat arvostelijat ovat kaikkein pahimpia. Jos tietäisin jonkun näistä kirjoittelijoista olevan omalla listalla, poistaisin välittömästi. Eihän toisten tilapäivitysten arvostelu osoita minkäänlaista kaveruutta tai ystävyyttä, saati laajempaa ymmärrystä tai tarvittavaa leikkimielisyyttä.

Antaa jokaisen kukan kukkia, ja kirjoittaa. Sehän on heidän FB-sivu, ja te olette itse valinneet heidän päivitystensä lukemisen.

Ei ärsytä erilaisuus. Mutta tiedän, että minut on poistettu syystä, että kysyin kuulumisia ja syystä, että poistaja kärsii jonkin asteisesta vainoharhaisuudesta (ymmärtämättä sitä).

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttävimmät ihmiset ovat...;29139715:
"...ne olivat aina liikuntasuorituksilla lesoilua, oman vanhemmuuden naurettavaa pönkitystä (olin tänään jämäkkä kuten aina kun en ostanut lapsille porkkanoita koska tänään ei ole porkkanapäivä!), noloja mukajarisarasvuo-posetuksia itse otettuina ja kansikuva vaihtui viikottain - aina aiheena jokin Markkinoinnin perusteet- kirjasta otettu "nerokas" bisneslause... jotain töihinsä tai koiriinsa liittyvää ja toisella on tullut taantuma teiniangstivaiheeseen. Jälkimmäisen päivitykset ovat siis vuorotellen näitä "maailman onnellisin" ja "kukaan ei ymmärrä kuinka muhun sattuu" -päivityksiä. Ja kun joku kysyy et mikä hätänä, tulee vastaukseksi yleensä "..." tai "en jaksa selittää". No älä sitte v#!## päivitä mtn!... vitunviljelijöitä, mamma-addikti(joka pv sydämiä ja ihku-hehkutuksia lapsista), tissi- ja persekuvan viljelijät (2kpl), rasisti, ex ja sen vaimo..."

Palstalaisia taitaa ärsyttää kaikki muut ihmiset. Miksi te olette siellä facebookissa jos noin ärsyttää? Ainiin, koska olette itse niin täydellisiä ja fiksuja, ja kuitenkin haluatte kytätä muita ihmisiä ja heidän tekemisiään. Sitten niitä arvostellaan kovaan ääneen, uhmataan miten nämä tyhmät ihmiset on deletoitu kaverilistoilta ja inistään muiden tilapäivityksistä, mutta silti niitä on pakko lukea.
Juuri tämä ihmistyyppi FB:ssa on kaikkein ärsyttävin. Ei mua haittaa typerät, vauvaa hehkuttavat, omaatuntoaan pönkittävät päivittäjät, päinvastaisen mielipiteen omaavat, jne. yhtään. He sentään ovat avoimesti ja rehellisesti näyttäneet millaisia ovat.

Mutta nämä itsensä muiden yläpuolelle kohottajat ja toisista pask*a seläntakana puhuvat arvostelijat ovat kaikkein pahimpia. Jos tietäisin jonkun näistä kirjoittelijoista olevan omalla listalla, poistaisin välittömästi. Eihän toisten tilapäivitysten arvostelu osoita minkäänlaista kaveruutta tai ystävyyttä, saati laajempaa ymmärrystä tai tarvittavaa leikkimielisyyttä.

Antaa jokaisen kukan kukkia, ja kirjoittaa. Sehän on heidän FB-sivu, ja te olette itse valinneet heidän päivitystensä lukemisen.

Yhteistyössä