Raskaaksi kuukautisten aikana?*lukekaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
nyt on käynyt hassusti kaverille..
on harrastanut seksiä naisen kanssa joka syö e-pillereitä ja tapahtuma hetkellä oli kuukautiset..

nyt väittää kuitenkin olevan raskaana ja kaverini olisi mahdollisesti isä.

voiko kuukautisten aikana tulla raskaaksi?olen aina luullut ja kuullut ettei voisi..

valaiskaapa

No siis eihän ne pillerit satavarmoja ratkaisuja ole! Onhan niissäkin joku prosentti mahdollisuus tulla raskaaksi. Pillereiden tehon tulisi olla voimassa 1vko tauon aikana, jolloin tulee tyhjennysvuoto.

Miksi kysyt? Siksikö, että onko nainen "huijannut" itsensä raskaaksi?

lähinnä noi kuukautiset hämää mua,sitähän kysyinkin,voiko kuukautisten AIKANA tulla raskaaksi.

kysyn siksi koska tuleva isä on läheiseni ja alaikäinen,tuleva äiti on monta vuotta vanhempi jokapaikan höylä..

Epäilen itse raskauden mahdollisuutta kuukautisten aikana, mutta en osaa sanoa varmaksi.

Eihän tuossa mitään, isyystestiin sitten kun lapsi syntyy. Sillä se selviää.

Siis periaattessahan se voisi olla mahdollista.

Mulle itselle kävi niin, että mulla oli Terolut-kausi menossa kadonneiden menkkojen vuoksi, joten se lienee sekoittaneen mun hormonitoimintaa. Melkein voin vannoa, että meiän esikoinen sai alkunsa sillai, että mulla oli menkat, tosin vikoja päiviä menossa. Samaan viittasi ultra ja hoitohenkilökunnan mukaan yliaikaiselta vaikuttava vauva, joka "virallisesti" oli kuitenkin 40+2.

Yhteistyössä