H
"huhhuh"
Vieras
Otsikko kertoo aika paljon.. Esikoinen tulossa alkutalvesta.. Olen opiskelija mutta minulla on mahdollista 2 vuodeksi pistää opiskelut tauolle kun vauva syntyy ja haluaisin sen 2v pitää taukoa koska en pistäisi 2v nuorempaa päiväkotiin. Kuitenkin esim. anoppi jo kyselee milloin vauva sitten menee hoitoon. Oli miehen pistänyt hoitoon kun tämä oli 10kk ja sanoi että "eikös se niin ole tapana että 10kk asti ollaan kotona ja sitten lapsi hoitoon". Sanoin että en kyllä niin pientä haluaisi hoitoon laittaa. Ei tee kiintymyssuhteellekaan hyvää, olen lapsen kehitystä yms opiskellut.. YKs sukulaismies taas totesi että 10v sitten, hänen vaimo pisti 1kk vanhan vauvan sukulaiselle hoitoon kun halus palata töihin! Totesin että ei kiitos, niin pieni ei todellakaan kuulu hoitoon, tuon ikäinenhän on vasta muutama viikko sitten syntynytkään!
Muitakin ihmettelijöitä ja kyselijöitä on ollut. Ainoa joka tuntuu tukevan minun ajatuksiani on äitini, joka hoiti kaikkia meidän perheen lapsia ainakin 3v asti kotona..
Ja näyttää siltä että noiden kyselijöiden mielestä olen laiska tukirahoilla loisija jos en aivan pientä lasta laita hoitoon... No en ole laittamassa, vaikka sanoisivat mitä, mutta kyllä puistattaa tommoset ajattelutavat!
Onko muut törmänneet samanlaisiin...?
Muitakin ihmettelijöitä ja kyselijöitä on ollut. Ainoa joka tuntuu tukevan minun ajatuksiani on äitini, joka hoiti kaikkia meidän perheen lapsia ainakin 3v asti kotona..
Ja näyttää siltä että noiden kyselijöiden mielestä olen laiska tukirahoilla loisija jos en aivan pientä lasta laita hoitoon... No en ole laittamassa, vaikka sanoisivat mitä, mutta kyllä puistattaa tommoset ajattelutavat!
Onko muut törmänneet samanlaisiin...?