raskaana ja paikat ihan kuivat...(seksistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "karoliina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"karoliina"

Vieras
onko tämä ihan normaalia raskaana ollessa? minun alapään paikat on ihan kuivuneet jo nyt raskaus aikana. olen kyllä kiihottunut, mutta tuntuu että miehen peniksen sisälle meno käy todella kipeää kun itse olen kuivana. mies luulee etten kiihotu enää mutta oikeasti haluan ja olen kiihottunut en vain kostu enää samalla tavalla.
seksi tuntuu hyvälle (yhdestä asennosta muuten käy liian kipeää) ja saan orgasmin mutta jälkeenpäin alapää on todella hellänä jopa pari päivää. pissapyllyn pyyhkiminenkin sattuu häpyhuuliin kun tuntuu että "väkisin" olisi sisälle jotain survottu joka ei ole mahtunut, mutta oikeasti tahdon ja olen kiihottuneena kun aletaan yhdyntään. onko tämä normaalia?
sormenkin sisälle laitto sattuu..olen raskausviikolla 25.

Normaalia, voi jatkua vielä jonkin aikaa synnytksen jälkeen.
Eikös se ole yksi syy miksi äitiyspakkauksessa on liukkaria? Meille ei ole muuten tarvinnut ostaa, mutta raskauksien aikana on kyllä käytetty pakkauksen tuupi kokonaan :)

Itse olen viikolla 26 ja mulla on ihan samoja ongelmia kuin sinulla. Me ollaan käytetty liukkaria mutta alku tuntuu siltikin kivuliaalta :( Jotenkin ei yhdyntä tunnu muutenkan samalta kuin ennen... Mua harmittaa miehen puolesta kun eihän se nyt halua että mua sattuu..

Musta Ceridalin Lipolotion toimii paremmin kuin liukkari (se ceridal intime on sama tuote, vaan pienemmässä pullossa). Jos limakalvot on kuivat ja arat, niin mulla ainakin "oikea" liukkari kirvelee, mikä vaan pahentaa asiaa. Tota saa apteekista ja on siis ihan turvallista alapäähänkin suihkutettavaksi.

Itselläni on ollut rv 15 alkaen (nyt 31.viikko) joka kerta verta neuvolan pissatesteissä, ja mitään muuta syytä ei ole löytynyt kuin kuivat limakalvot :( ja ei todellakaan peitot heilu kuin korkeintaan kerran viikossa, koska seksi oikeasti sattuu, vaikka meillä on käytössä silikonipohjainen liukkari, mikä on tarkoitettu vissiinkin b-rappuun kun on Man-nimistä...

Yhteistyössä