Raskaana ja todella kova kurkku kipu,kuinka paljon voi ottaa lääkettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eli ei juuri kuumetta,mutta kurkku turvonnut,solmukkeet ja kipu on kovin mitä ehkä kurkku kivussa olen koskaan tuntenut,en saa kunnolla suuta auki,nieleminen koskee. Pakko ottaa särkylääkettä mitä voin ottaa turvallisesti?olen 25 vkolla raskaana.

Mä en oovielä koskaan kuullut kenenkään ottavan kurkkukipuun särkylääkettä. Ja kyllä itselläni on nielurisat leikattu, ollut useita tonsilliittejä ym siltikään en koskaan ole särkylääkettä moiseen vaivaan käyttänyt. Kipukynnys kai erilainen...

[QUOTE="mä";24627097]Mä en oovielä koskaan kuullut kenenkään ottavan kurkkukipuun särkylääkettä. Ja kyllä itselläni on nielurisat leikattu, ollut useita tonsilliittejä ym siltikään en koskaan ole särkylääkettä moiseen vaivaan käyttänyt. Kipukynnys kai erilainen...[/QUOTE]

jaa no minusta esim tämä kipu voittaa jopa synnytyskivun,että tuskin olet kokenut sitä samaa mitä minä nyt.Kurkku on niin turpeessa ja kirvelevä,että ei meinaa kestää!!! voi kurkkukipujakin olla erilaisia,ei mullakaan ole yleensä näin paha,en usko että tässä kipu kynnyksellä on mitn tekemistä asiaaan

Nykyisten ohjeistuksen mukaan myös Buranaa voi ottaa raskauden toisella kolmanneksella eli 28. raskausviikkoon asti. Ite oon ottanu raskausaikana ihan huoletta satunnaisesti, jos on ollu pakko.

Yhteistyössä