Raskaana, kierto sekaisin vai mitä ihmettä nyt tää on:(??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijana

Vieras
Periaatteessa voisin kait ollakin raskaana, mutta raskautumisen ois pitänyt tapahtua todella loppupäässä, ihan just ennen kun ois pitänyt menkat alkaa. Ensin tuli normina pvä. kun mulla yleensä alkaa menkat, niin pientä tuhruvuotoa(kuten yleensäkin) ja sitä kesti 1,5vrk. (kuten yleensäkin). Sitten ei mitään. Tästä meni taas 5 vrk. ja taas olin varma että JEE nyt ne alkaa (siis eilen) ja tuli ihan vähän tuhrua sen 1vrk. ja nyt taas ei MITÄÄN...! Käytän tamppooneja ihan vallan, joten se vuoto oli siis minimaalista.
En viitsis lähteä lähiapteekista testiäkään hakemaan kun kaikki täällä mut tuntee:/ Voi, itku jos olen nyt raskaana mahdollisesti:( YHtään lasta emme kertakaikkiaan enää jaksa, ja elämäntilanne se , ettei muutekaan sovi enää meiän kuvioihin. Vai voisko tää olla vaan sitä, että on tässä stressiä ja kierto vaan mennyt sekaisin? Koskaan mulla ei sellaista ole kyllä tapahtunut vielä....

Pistäkääs kommentteja , vanhalle äiteelle!??

Ekös yhtään mielipidettä kellään:( Muuta kuin missäs teidän ehkäisy??? Niin se unohtui.... Mies menossa sterilisaatioon kunhan päästään tässä ensin muuttamaan uuteen kaupunkiin. Siellä sitten.

Jos sun kierto on vaan venähtänyt pitkäksi. Ovulaatio onkin ollut vasta silloin kun oletit menkkojesi alkavan? Joskushan ovulaatioon voi liittyä pientä tuhruvuotoa.

Raskaustestejä saa kätevästi netistä tilattua. Kannattaa varmaan tilata ja tarkistaa asia niin ei tarvitse turhaan jännätä.

[QUOTE="vieras";25120465]Jos sun kierto on vaan venähtänyt pitkäksi. Ovulaatio onkin ollut vasta silloin kun oletit menkkojesi alkavan? Joskushan ovulaatioon voi liittyä pientä tuhruvuotoa.

Raskaustestejä saa kätevästi netistä tilattua. Kannattaa varmaan tilata ja tarkistaa asia niin ei tarvitse turhaan jännätä.[/QUOTE]

Voihan sen olla niinkin sitten jos ois kierto nyt jostainsyystä pitkittynyt tms. Outoa olis sekin kyllä. Kaipa mun on tilattava se testi netin kautta vaan. Voi kamala , miten tällaseen tilanteeseen nyt jouduttiin:/ Toivon todella ,että olis vaan joku häiriö tms. Mies ei enää vauvoja halua, enkä itsekään jaksaisi taas sitä rumbaa:(

mä suosittelisin kyllä hakeen sen testin. monelle tekee stressi sen, että kuukautiset ei tule normaalisti ja sitten alkaa pelkään raskautta ja kuukautiset myöhästyy ennestään. monelle tuossa kohtaa testin tekemisen ja sen negatiivisuuden jälkeen menkat alkaa parissa päivässä kunnolla kun raskauden pelko vähentää stressiä.

Yhteistyössä