raskaana(ko)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vicky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vicky

Vieras
Oloni on todella outo. Vauva on kyllä todella toiveissa, mutta enhän voi olla raskaana, vai?
Edellisen kerran olen peittoja pöllyytellyt lokakuun viimeisellä viikolla ja menkat alkoivat sitten tämän kuun alkupuolella. Tai ainakin oli jonkinlaista vuotoa.. Ja nyt on vähän päälle kaksi viikkoa siitä ja nyt..todella huono olo vähän koko ajan tai näin aamupäivisin ainakin. Monet hajut ja tuoksut saavat minut voimaan todella pahoin. Pelkkä jääkaapin oven avaus saattaa alkaa oksettaa. Pientä turvotusta on ja nyt aamulla nippaili vatsasta. Ikinä ei ollut oviksen aikana tällaista oloa eikä limatkaan ole nyt sellaiset kuin oviksen aikana.. Viime viikolla testi näytti negaa. Pitääkö kokeilla uusiksi vai kannattaako vaan odotella. ...öö.

Kyllä tuntuis että testin olisi pitänyt jo plussa näyttää jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut lokakuun lopussa.. Kaikki on tietysti mahdollista mutta oudolta kuullostaa:\ Kannattaahan se uudestaan testata jos siltä tuntuu niin saat ainakin asiaan varmuuden. Ilmoittelethan miten kävi?

Itsellä on moinen ollu muutamaan kertaan. Aivan varma siitä, että raskaana ollaan. On ollu kaikki maholliset oireetkin, vaikkei kahesta edellisestä oo ollu mitään oireita. En oo sitte kuitenkaan raskaana ollu.

Kuopusta imettäessäni olin niin varma, että olen raskaana, jotta tunsin vallan ensimmäisiä pieniä potkujakin pömpöttävästä mahastani ;D. Menkkoja ei siis ollut. Testihän sitten kuitenkin negaa näytti, joten ilmakuplathan siellä vain kummittelivat toiveikkaalla. Mutta alkuperäistä suosittelen testaamaan uudestaan, niin ei sitten tarvitse ihmetellä suuntaan tai toiseen.

Nyt olen jotenkin ihan hämilläni, vaikka jotenkin tiesin, ettei mitään vauvaa ole tulossa. Tein testin ja olihan se nega. Olo vaan on edelleen huono ja kaikkia muitakin raskausoireita on ilmassa. Kettu!!!!! Nyt jotenkin vaan niin ottaa päähän etten tiedä mihinkä tätä oikeen purkaisin..Äitikin jo kyseli, että ollaankos sitä raskaana kun noin pahaa tekee ja jotenkin olin erinäköinen kuin viimeksi kun nähtiin.. Jep jep. ja menkkoja ei näy, ei kuulu. Kai ne sieltä vielä tulee, tai sit pitää käydä lekurin luona..

Yhteistyössä