Raskaana, mies eikä miehen suku halua olla lapsen kanssa missään tekemisissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelottaa"

Vieras
Eli kerroin eilen miehelle raskaudesta.
Sanoi että on ollut virhe olla kanssani. Sanoin, että aborttia en tee ja minua pelottaa tulevaisuus. Miehellä uusi nainen.

Miten tällaisesta jatkaa eteenpäin kun tietää, että mies eikä hänen sukunsa aio pitää mitään yhteyttä lapseen?

Meillä takana siis 5 vuoden seurustelu. Luulin sen edes merkitsevän jotain.

Ja ennenkuin joku kysyy niin se, ettei ehkäisyä käytetty oli molemmilla tiedossa.

Siis hä.Jos ei ehkäisyä käytössä,niin olette suunnitelleet perheenlisäystä.
Heti kun tulit raskaaksi,mies haluaa jättää sut 5v yhdessäolon jälkeen ja myös miehen sukulaiset kääns sulle selkänsä? :O

En usko.

Ollaan erottu noin vuosi sitten, jonka jälkeen meillä on ollut onoff-suhde. Viimeksi kertoi rakastavansa minua torstaina.
Suvun sekä miehen mielestä tämä kaikki on minun syytäni.

Asennoidut olemaan yksin, yrität käsitellä nuo asiat raskauden aikana, suuntaat katseen kohti tulevaisuutta jne.

Kokemuksesta tosin sanon, että "pahin" voi tulla vasta sitten, kun lapsi on jo maailmassa ja rupeaa osoittamaan jotain persoonallisia piirteitä jne.
Kaikki toki kokee erilailla, mä taas en raskausaikana miettinyt tai stressannut.

Mistä muuten tiedät, ettei miehen sukulaisiakaan kiinnosta?

Tuo on hyvä kysymys miksei käytetty. Ehkä kumpikin vain luotti,että mitään ei tapahdu, kun ei ole moneen vuoteen tapantunut. Mutta nyt se sitten kävi pahimmalla mahdollisella hetkellä. Mies laittoi eilen viestin tapahtuneen jälkeen, jossa luki: "Meidän perhe ei halua olla sun kanssa enää missään tekemisissä"

Tuo on hyvä kysymys miksei käytetty. Ehkä kumpikin vain luotti,että mitään ei tapahdu, kun ei ole moneen vuoteen tapantunut. Mutta nyt se sitten kävi pahimmalla mahdollisella hetkellä. Mies laittoi eilen viestin tapahtuneen jälkeen, jossa luki: "Meidän perhe ei halua olla sun kanssa enää missään tekemisissä"

No mä laittasin miehelle takas viestiä, että väärin, joudut maksamaan elarit ja sitä kautta tulet olemaan tekemisissä 18 vuotta.

Mieshän sen päättää haluuko sukulaiset olla tekemisissä.

Mutta oli juuri tuollon äidillään kylässä, varmasti kertonut asiasta ja näin ollen äiti varmasti sanonut tuon pojalle. Voikohan höyryjen päästelyn jälkeen ihmisten kanta vielä muuttua? Äitinikin on abortin kannalla, koska mies on kuulemma selkärangaton luuseri kun tekee näin... En vain pysty siihen.

Täällä tahtoo aina olla se meininki, että kaikki tietysti samassa tilassa itse paremmin toimineet/toimivat tulevat jälkiviisaina kommentoimaan.

Halusin vain purkaa pahaa mieltä ja suruani tänne, enkä odottanut että asia muuttuisi jollain lailla. Ja kyllä, tiedän olen toiminut väärin ja vastuuttomasti, mutta kun asialle ei vain enää mitään voi...

Yhteistyössä