Raskaana oleva ei saisi istua (baarin) terassilla? :DD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haha"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haha"

Vieras
Useampi tuttu on hehkuttanut että onpa kiva kun tulee lämpimät ilman ja pääsee terassille istumaan ja AI NIIN mutta sähän olet raskaana, et voi lähteä! Siis wtf? :D Ihan vasta yksikin kaveri soitti ja sanoi että olis kiva lähteä terassille istuskeleen..ai mut sä oot raskaana..
Kyllä mä ainakin ajattelin istuskella siel terassilla siitä huolimatta, voihan siellä jotain alkoholitontakin juoda. Onko mulla vain jotenkin yksinkertaisia kavereita?

Moni ei varmaan voi kuvitella, että joku haluais edes mennä lähellekään baaria, jos ei saa alkoa juoda. Mutta sama kai se on terdellä aikaa viettää, kun istua jossain muualla ulkona juomassa mehua.

[QUOTE="vieras";23925356]Moni ei varmaan voi kuvitella, että joku haluais edes mennä lähellekään baaria, jos ei saa alkoa juoda. Mutta sama kai se on terdellä aikaa viettää, kun istua jossain muualla ulkona juomassa mehua.[/QUOTE]

kansan vika kai. itse olen käynyt useastikin baarissa, terassilla, ravintolassa ja ihan alkoholitonta iltaa viettänyt ilman pakon sanelemaa syytä (esim. raskaus).

mulle tuli eräs mies sanomaan kun istuin kavereiden kanssa meidän lähikuppilassa että "mitä vittua sä täällä teet sähän oot raskaana? painu kotiis siitä!" vastasin vaan että painu ite. mun mies ei myöskään ymmärrä että miksi haluan lähteä baariin istumaan kun joudun olemaan selvinpäin. mutta iteppähän päätän ja meinaan sielä myös istua.:)